Dobra šola skrbi za posameznika in je odgovorna do okolja

Aljaž Gajšek, Anže Maj Blagus, Benjamin Merzdovnik, Nives Gošnjak
Naš čas

Svečana podelitev priznanj Šolskega centra Velenje dijakinjam in dijakom – Izjemni uspehi na vseh šolah v vseh učnih programih in na drugih področjih

Velenje, 22. maja – »Za nami je zelo uspešno šolsko leto in dijaki so bili izjemni na vseh šolah centra, tako v učnem uspehu kot na številnih drugih področjih – kot glasbeniki, športniki, mladi raziskovalci, prostovoljci in na tekmovanjih iz različnih znanj na državni in mednarodni ravni ter promotorji šole in poklicev,« je ob svečani podelitvi priznanj ŠCV dijakom in dijakinjam, ki so s svojim znanjem, trdim delom, vztrajnostjo, pogumom in samozavestjo dosegli zavidljive uspehe na več področjih, ponosen dejal direktor Šolskega centra Velenje Janko Pogorelčnik.
Kot je tradicija vsako leto, so razglasili tudi izjemne dijake na vseh štirih šolah ŠCV in nazive so letos prejeli Aljaž Gajšek iz Šole za strojništvo, geotehniko in okolje, Anže Maj Blagus iz Elektro in računalniške šole, Benjamin Merzdovšek iz Šole za storitvene dejavnosti ter Nives Gošnjak iz Gimnazije.
Čemu pripisuje tako izjemno generacijo, je Janko Pogorelčnik odgovoril: »Na vseh naših šolah je dobro vzdušje, motivirani in zagnani so učitelji, dobro je sodelovanje s starši, prav tako pa tudi z lokalno skupnostjo in gospodarstvom. Dobra šola je tista, ki skrbi za posameznika, hkrati pa se zaveda odgovornosti do podjetij – to velja za strokovne šole, in do širšega okolja, v katerem deluje.«
Kam bo dijake po maturi vodila pot, pa direktor odgovarja, da se jih veliko odloči za nadaljevanje izobraževanja. »Gimnazijci gredo seveda na študije, prav tako se za študij odloči veliko dijakov štiriletnih tehničnih programov. Precej dijakov se tudi zaposli, saj so potrebe po kadrih in zanimanja podjetij danes zanje silna. Tudi pri nižjih poklicnih programih je zgodba podobna: nekaj jih gre v nadaljnje izobraževanje, nekaj se jih zaposli, pa se kasneje odločijo za različne oblike izobraževanja odraslih. Skratka, že danes vzgajamo dijake v tem, da bodo v izobraževanju dolgo,« razloži Pogorelčnik.