Sončno vreme je kar klicalo po prvem pikniku sezone na prostem. Zanj je poskrbela znamka Laško, je medijsko hišo Media24 razvajala s prav posebnim spomladanskim dogodkom. Prvim letošnjim piknikom, na katerem je znamka Laško poskrbela za žejo, z njihovim novim pivom Laško Burin. Lakoto pa je potešila kulinarična specialiteta Laški pes.
Za veliko dobre volje pa je poskrbela celotna ekipa medijske skupine Media24, ki je ob dobri hrani in pijači poskrbela tudi za glasbeno podlago. Tamara Goričanec je zapela, Rudi Sieger je za mešalno mizo poskrbel za glasbeno podlago, Nejc Drobnič, Tjaša Božič in Tomaž Rot pa so v roke vzeli svoja glasbila in navdušili z glasbo v živo.
Znamka Laško predstavlja osvežujoče pivo Laško Burin, ki je še vedno bogato in polno grenčičnega okusa, narejeno je z ekstra hladno filtracijo in dodatkom kristalov Piranske soli. Svoje ime je dobilo po rahlem, svežem poletnem vetru, ki piha z obale proti morju. Laško Burin s svojo svežino podaljša vaš užitek ob pitju piva – in prinaša svež veter v naše kraje. Je nekoliko drugačno pivo: je bolj sveže, ima manj alkohola in je filtrirano s procesom ekstra hladne filtracije, ki poteka na 1,5 °C nižji temperaturi kot pri ostalih Laško pivih. Dodali so še malo kristalov Piranske soli, ki poudarijo polnost okusa in pivu dodajo pridih svežine morja, ki se odraža tudi v njegovem imenu. Popolno pivo za osvežitev v toplejšem delu leta, ki že trka na vrata!