Velenje, 14. oktobra ‒ V današnjem digitalnem svetu so vizualne rešitve ključnega pomena za učinkovito komunikacijo. Lina Kovačič, programska direktorica v Gorenju GTI Slovenija, je predstavila revolucionarne profesionalne zaslone, ki ponujajo več od tradicionalnih digitalnih prikazovalnikov. »Gre za rešitve, ki omogočajo boljšo povezavo med podjetji, zaposlenimi, strankami in širšo družbo, hkrati pa poenostavljajo poslovne procese in odpirajo nove priložnosti za naprednejše oblike sodelovanja. Od interaktivnih zaslonov in digitalnih prikazovalnikov za poslovna okolja do LED zaslonov za oglaševanje ‒ ta tehnologija postaja nepogrešljiv del sodobne komunikacije,« pove uvodoma. »Začetki programa segajo v leto 2017, ko je Hisense na sejmu InfoComm prvič predstavil svojo serijo profesionalnih rešitev. Od takrat se je program izjemno razvil in danes predstavlja pomemben steber Hisensovega segmenta B2B (trženje, usmerjeno v podjetja). Gre za široko paleto profesionalnih zaslonov, zasnovanih posebej za poslovna okolja. Najdemo jih v maloprodajnih enotah, gostinskih in hotelskih objektih, proizvodnih halah, poslovnih stavbah, zdravstvenih in izobraževalnih ustanovah ter v številnih drugih okoljih, v katerih je jasna, učinkovita in kakovostna komunikacija ključnega pomena,« pojasni.
Kaj prinašajo profesionalni zasloni?
Njihov namen je jasen – omogočiti učinkovitejšo komunikacijo, izboljšati poslovne procese in poskrbeti za vizualno privlačno vsebino, ki pritegne pozornost. Zasloni so prilagojeni potrebam širokega kroga uporabnikov, obenem pa omogočajo enostavno upravljanje in nadzor kadarkoli in kjerkoli. Interaktivni zasloni oziroma interaktivne table v eni sami napravi združujejo kar tri funkcije. »Uporabljajo se kot pisalne table, konferenčni zasloni in zasloni za predstavitve. Opremljeni so z mikrofoni, zmogljivimi zvočniki ter širokokotno kamero, kar bistveno izboljša izkušnjo videokonferenc. Hkrati omogočajo enostavno povezovanje s prenosnimi računalniki in mobilnimi telefoni, kar uporabnikom zagotavlja nemoteno deljenje vsebin v vrhunski kakovosti slike in zvoka. Njihova vsestranskost in enostavnost uporabe jih postavljata v ospredje sodobnih tehnoloških rešitev za poslovna okolja, v katerih je hitra in učinkovita izmenjava informacij ključna za uspeh,« pojasni Lina Kovačič. V Hisensu so razvili tudi lastno platformo CMS, ki uporabnikom omogoča urejanje, oblikovanje in distribucijo vsebin na zaslone, hkrati pa tudi njihov celovit nadzor. »S tem podjetja dobijo popolno orodje za enostavno in učinkovito upravljanje svojih vizualnih komunikacijskih kanalov.«
Kaj nas čaka v prihodnosti?
V dobi digitalizacije je nenehno vlaganje v znanje in razvoj ključno, saj tehnologija napreduje z izjemno hitrostjo. »Uspeh ni naključje, pomembno je, da ostanemo prilagodljivi, odprti za nove priložnosti ter da z ekipo delujemo usklajeno in strastno. Tak pristop zagotavlja, da ne samo sledimo trendom, temveč jih tudi soustvarjamo.
Strast do dela je tisti motor, ki nas žene naprej tudi takrat, ko naletimo na ovire. Prav zato je pomembno, da ohranjamo motivacijo in pozitivno energijo, ki je nalezljiva tudi za sodelavce in stranke,« zaključi Lina Kovačič, programska direktorica v Gorenju GTI Slovenija.