Velenje, 10. oktobra – Na Poslovnem Espressu ob Velenjskem jezeru smo ujeli direktorja podjetja Adoor, d. o. o., Ada Romiha, ki je z nami delil zgodbo o razvoju podjetja. Podjetje Adoor je bilo ustanovljeno pred 31 leti v Krškem in je skozi leta doživelo raznolik razvoj. Romih je opisal svojo poslovno pot, ki ga je iz Krškega popeljala skozi Novo mesto, Ljubljano in Celje, pri čemer je največji del kariere preživel v okolici Ljubljane. Pred osmimi leti pa se je zaradi družine odločil preseliti poslovno dejavnost v Velenje, kar danes ocenjuje kot eno svojih najboljših odločitev. Od takrat podjetje uspešno posluje tukaj, svojo prisotnost pa je utrdilo tudi preko Saša inkubatorja.
Ohranjajo močno prisotnost v domači regiji
Podjetje je specializirano za proizvodnjo vrat, kar se tesno povezuje z imenom. Kot pojasnjuje Romih, je ime Adoor simbolično – A predstavlja prvo črko njegovega imena, medtem ko door v angleščini pomeni vrata. Ime tako ponazarja povezavo med direktorjem in glavno dejavnostjo podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo kakovostnih vrat.
Podjetje trenutno pretežno prodaja svoje izdelke po vsej Sloveniji, pri čemer ohranja močno prisotnost v domači Šaleški regiji. Kot poudarja Ado Romih, so prav na tem območju izvedli že kar nekaj projektov, na katere so ponosni. »Čeprav delujemo na nacionalni ravni, se še posebej trudimo prispevati k lokalni skupnosti in v regiji puščati opazen pečat.«
Zaradi narave njihovega dela, ki zahteva veliko prostora za robustne izdelke, iščejo nove, večje prostore. »Odločili smo se za investicijo v nove poslovne prostore v Stari vasi, kjer gradimo poslovno halo, ki je že v zaključni fazi. Veselimo se selitve v nove prostore, kar bo omogočilo nadaljnji razvoj podjetja,« pojasnjuje Romih. Po načrtih naj bi se v nove prostore preselili z začetkom novega leta.
Lastni produkti na področju rolo in krilnih vrat
Kar zadeva zaposlovanje, Romih poudarja, da njihova dejavnost zahteva fleksibilno osebje, saj prodajajo, montirajo in servisirajo avtomatska dvižna vrata tako za industrijske objekte kot za zasebni sektor. »To je področje, kjer je prisotnost človeškega kadra nujna in ga ni mogoče povsem avtomatizirati,« pravi. Kljub temu pa se zavedajo pomembnosti avtomatizacije in tehnološke konkurenčnosti. »Naš cilj je v novih prostorih zaposliti več sodelavcev in se še naprej širiti. Poleg tega razmišljamo o razvoju lastnih produktov, kjer bo avtomatizacija ključna za nadaljnji uspeh,« dodaja Romih.
Podjetje Adoor se v glavnem osredotoča na industrijske izdelke, kjer prevladuje kovina, predvsem aluminij. Njihova ponudba zajema klasična vrata, kot so dvižna rolo vrata in krilna vrata. Načrtujejo razvoj lastnih produktov na področju rolo in krilnih vrat, pri čemer avtomatizacija igra ključno vlogo. Glede konkurence v Sloveniji Romih poudarja, da se z enako dejavnostjo ukvarja okoli 200 podjetij, kar je precejšnje število za tako majhen trg. Vendar pa meni, da imajo dolgoročno priložnost le podjetja, ki ponujajo visoko kakovostne produkte. »Ni veliko podjetij, ki se lahko pohvalijo z res kvalitetnimi izdelki, in mi smo zagotovo eno izmed teh,« pravi. Izpostavil je tudi pomembne projekte, ki so dokazali njihove zmožnosti, kot je projekt Vista, kjer so s posebno vrsto velikih vrat zaprli prireditveni oder. »To je bil izredno zahteven projekt, kjer se je izkazalo, da zmoremo več,« je z zadovoljstvom poudaril Romih.
Stabilna rast kljub močni konkurenci
Romih pravi, da v dejavnosti, kjer vlada močna konkurenca, ni prostora za izjemno visoko rast, a njihova letna rast med 15 in 30 odstotki kljub temu kaže stabilnost. »To leto pričakujemo približno 15-odstotno rast, kar je glede na obstoječe investicije zadovoljivo. Še vedno smo kadrovsko podkrepljeni, ker nimamo na trenutni lokaciji prostora za kader, zato so za naslednje leto, ko bomo imeli nove prostore, naši načrti še ambicioznejši,« je sklenil Romih.