Trajnost moramo živeti, ne le govoriti o njej

Skaza
Naš čas

Skaza: Zelo malo proizvodnih podjetij se odloči za razvoj lastne blagovne znamke – Strateška povezovanja in trajnostne inovacije za uspeh na svetovnem trgu

Velenje, 17. septembra – V podjetju Skaza so pripravili konferenco z naslovom Soustvarjanje trajnostne prihodnosti slovenskega gospodarstva, ki je pritegnila pozornost strokovnjakov in gospodarstvenikov. Evropska unija se pri ohranjanju konkurenčne prednosti v globaliziranem svetu sooča z velikimi izzivi, zato so teme, kot so trajnost, tehnološki napredek in inovacije, ključnega pomena za prihodnost gospodarstva. Tanja Skaza, solastnica podjetja Skaza in direktorica Inštituta Skaza, in Niko Medved, pomočnik direktorja Skaze, sta poudarila, da so strateško povezovanje, tehnološki razvoj in inovativne ekipe temeljni dejavniki za uspeh slovenskih podjetij na globalnem trgu.

Pomembno je, kako trajnost živimo in vnašamo v svoje življenje

Tanja Skaza je na konferenci poudarila pomen tovrstnih srečanj, saj omogočajo gradnjo dolgoročnih partnerskih odnosov. »Za nas, ki večinoma poslujemo s tujci, je izjemno pomembno, da se vzpostavi iskren in trajen odnos. Vsi gostje, ki so danes sodelovali, so bili povabljeni prav zaradi te vizije sodelovanja, ki temelji na zaupanju in skupnih vrednotah.« Glede trajnostnega razvoja je izpostavila, da je to ključno vodilo sedanjosti, ki nas vodi v prihodnost. »O trajnosti se veliko govori, vendar je najpomembnejše, kako to živimo in kako jo vključujemo v svoja življenja. V Skazi se trudimo trajnost vpeljati ne le v naše izdelke in procese, temveč tudi v ljudi. Ko zaposleni spoznajo, da se vse začne pri njih, to miselnost širijo naprej.«

Ko je govorila o svojih izdelkih, je izrazila ponos nad lastno blagovno znamko, ki jo vidi kot svojega otroka. »Zelo malo proizvodnih podjetij, morda manj kot en odstotek, se odloči za razvoj lastne blagovne znamke. Na vsak produkt sem ponosna, še posebej pa na najnovejše, ki imajo tudi čustveno noto,« je še dodala Skaza.

Pravijo, da če si močan v tujini, boš močan tudi doma

Tanja Skaza je glede prisotnosti podjetja na slovenskem in tujih trgih povedala: »Več kot 95 odstotkov našega poslovanja je osredotočenega na tuje trge. Vsekakor si želimo okrepiti prisotnost v Sloveniji in ponovno oživiti ta del poslovanja. A pravijo, če si močan v tujini, boš močan tudi doma.«