Cilj: povezati Štrekno z Dravsko kolesarsko potjo

Štrekna
Naš čas

Dober milijon evrov vreden projekt – Koroška regija ima cilj postati najbolj razvita kolesarska regija v Sloveniji

Regija je v novi finančni perspektivi pridobila več kot 15 kilometrov novih kolesarskih povezav in se s tem približala cilju – postati najbolj razvita kolesarska regija v Sloveniji, sporoča direktor Regionalne razvojne agencije (RRA) Koroška Uroš Rozman.
Pomembne dogradnje koroškega kolesarskega omrežja napoveduje RRA za Koroško. Osrednji del zdaj predstavljata mednarodna Dravska kolesarska pot ob reki Dravi in pot Štrekna po Mislinjski dolini do Velenja, ki pa bosta z novim odsekom še nadgrajeni in med seboj kvalitetno povezani. »Večji projekt povezuje Dravograd z občino Muta po levi strani reke Drave, s čimer bomo uredili skoraj deset kilometrov nove kolesarske povezave na Dravski kolesarski poti. Gre za zelo pomemben odsek, ker trenutno kolesarska pot poteka po desnem bregu mimo Bukovja, po državni cesti, ki je pogosto zaprta. S tem kolesarje spodbujamo, da uporabljajo glavno cesto na levi strani, ki pa je zelo obremenjena. Vsem tujcem tako povemo, naj se proti Muti in Radljam vozijo kar s tovornimi vozili, kar pa je zelo zelo slabo,« je povedal Uroš Rozman.

Regija se je odločila, da bo za gradnjo državnega kolesarskega omrežja namenila del sredstev iz dogovora za razvoj regije. V prihodnjih letih bo tako direkcija za infrastrukturo izvedla dva projekta – 10 kilometrov nove kolesarske povezave med Dravogradom in Muto (ocenjena vrednost: pet milijonov evrov) ter postavitev kolesarske brvi pri Kovtrovem mostu v Dravogradu. Gre za dober milijon evrov vreden projekt, s katerim bo Štrekna sklenjena še na tej strani. Kolesarski most pri Otiškem Vrhu, ki ga je podrla reka Mislinja v ujmi avgusta 2023, naj bi zgradili v okviru sanacije po ujmi.