Portal IRIS prinaša varno in učinkovito komunikacijo za paciente

Amadeja Lemež Jeseničnik, Uroš Meglič in Dea Hudarin Kovačič
Naš čas

Največja prednost je možnost vpogleda v lastno kartoteko in pregled predpisanih zdravil – Za registracijo pacient potrebuje dve kodi

Velenje, 30. avgusta – Zdravstveni dom Velenje je naredil pomemben korak naprej pri izboljšanju komunikacije s pacienti z uvedbo novega, varnejšega načina elektronske komunikacije na Portalu IRIS. Ta inovativna platforma omogoča bolj zanesljivo in učinkovito povezovanje med pacienti in ambulantami, zlasti v predšolsko-šolskem dispanzerju ter ambulantah splošne medicine. Portal IRIS pacientom prinaša številne prednosti, saj omogoča preprost in varen dostop do pomembnih zdravstvenih informacij ter olajša upravljanje z njihovimi potrebami.  

Informatik Uroš Magdič izpostavlja, da je največja prednost Portala IRIS možnost vpogleda v lastno kartoteko in pregled predpisanih zdravil. »Portal omogoča hitrejše naročanje zdravil in napotnic, kar pacientom prihrani čas in olajša upravljanje z njihovimi zdravstvenimi potrebami,« je dejal Magdič, prepričan, da ta napredna platforma omogoča enostaven dostop do ključnih zdravstvenih informacij ter poenostavlja upravljanje zdravstvenih storitev, kar pacientom omogoča boljši nadzor nad njihovim zdravjem.

Kako poteka postopek registracije?

Za registracijo na Portal IRIS pacient potrebuje dve kodi, ki ju lahko pridobi osebno pri svojem  zdravniku ali na INFO točki v Zdravstvenem domu Velenje. Ti kodi sta veljavni 24 ur in ju je treba vpisati na spletni strani Portala IRIS. S tem pacienti pridobijo varen dostop do svojih zdravstvenih podatkov in možnost uporabe vseh funkcionalnosti, ki jih portal ponuja. »Portal IRIS bo postopoma nadomestil prejšnje načine komunikacije z elektronskimi obrazci in elektronsko pošto, hkrati pa zagotavlja varnost in zanesljivost v elektronskem komuniciranju z zdravstvenimi ustanovami,« še dodaja Magdič in poudari, da možnosti naročanja po telefonu, navadni pošti ali osebno ostajajo.

Bolniški listi in medicinsko-tehnični pripomočki

Poleg vpogleda v predpisana zdravila in napotnice Portal IRIS omogoča tudi dostop do bolniških listov. Pacienti lahko preverijo, kdaj je bil bolniški stalež odprt, kako dolgo traja, in vse druge pomembne informacije v zvezi z njim. Prav tako imajo vpogled v medicinsko-tehnične pripomočke, ki jih redno uporabljajo, in vidijo, kdaj so te pripomočke prejeli ter kdaj jih lahko ponovno naročijo na portalu.

Komunikacija z zdravniki

Portal IRIS omogoča tudi komunikacijo med pacienti in njihovimi zdravniki. Čeprav je v teh pogovorih omejitev na dvesto znakov, Magdič meni, da to zadostuje za osnovne potrebe. »To je dovolj za hitro komunikacijo in reševanje preprostih vprašanj, ki jih imajo pacienti.«

Čas odziva zdravstvenega osebja

Običajno pacienti prejmejo odgovor zdravstvenega osebja hitro oziroma najkasneje v treh delovnih dneh. Ko ambulanta odgovori, boste prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov, ki vas opozori, da vas na Portalu IRIS čaka novo sporočilo ali obvestilo. Po tem se znova prijavite v portal.