Alenko Bratušek o strateških projektih na področju infrastrukture v velenjski občini je župan MO Velenje Peter Dermol izpostavil, da od 40 kilometrov državnih cest ni bil v zadnjih letih temeljito obnovljen noben kilometer, ceste so bile zgolj krpane. Ministrica verjame, da bo še ta teden na vladi sprejet program za končno odpravo posledic naravnih nesreč, v okviru katerega so zagotovljena sredstva za popravilo cest, ki so bile ob sanaciji ujme še posebej poškodovane. Kar nekaj teh cest je tudi na območju MO Velenje, med njimi je še za letos predvidena sanacija tudi dela vinskogorskega klanca. Dermol je kot eno izmed večjih prioritet izpostavil sanacijo Kidričeve in Šaleške ceste, ki sta potrebni nujne obnove ne le zaradi dotrajanosti cestišča, ampak celovite obnove komunalne infrastrukture. Za projekt obnove toplovoda ima občina zagotovljena nepovratna evropska in nacionalna sredstva iz Sklada za pravičen prehod v višini 21,7 milijona evrov. Po terminskem planu za ta odsek jih mora črpati do konca leta 2026. Glede na zahtevnost projekta obnove je treba z deli nujno začeti najkasneje v letu 2025. Občina bo pomagala pri pridobivanju služnosti etažnih lastnikov, sanacijo pa bo treba prilagoditi ogrevalni sezoni.
Škalska, Pesje, proga …
Projektiranje Škalske ceste poteka že več let. Vsa potrebna dovoljenja in dokumentacija naj bi bila pridobljena v roku enega leta. V sodelovanju z DARS bo pri Esotechu urejeno krožišče, ki bo omogočilo varno in učinkovito povezavo do hitre ceste. PZI dokumentacija za protihrupne zaščitne ograje v Pesju bo naročena še letos. Pri Momaxu, kjer je po izgrajeni 3. razvojni osi predvideno novo krožišče, bodo iskali začasne rešitve za večjo pretočnost prometa in zagotavljanje primernih razmer za delovanje nove poslovne cone. Ministrstvo so še pozvali, da preuči možnost za skrajšanje železniškega tira, ki se zajeda v središče mesta. Ministrica je zagotovila, da so vsi odgovorni za posamezne projekte maksimalno angažirani. Nov sestanek načrtujejo septembra.