Podhod šele oktobra?

Šmartno ob Paki – Na nedavnem koordinacijskem sestanku za projekt »Gradnja izven nivojskega dostopa in ureditev peronske infrastrukture na železniški postaji Šmartno ob Paki« je izvajalec del, SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana predložil vlogo za podaljšanje roka za dokončanje del do konca letošnjega oktobra.

Šmartno ob Paki – Na nedavnem koordinacijskem sestanku za projekt »Gradnja izven nivojskega dostopa in ureditev peronske infrastrukture na železniški postaji Šmartno ob Paki« je izvajalec del, SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana predložil vlogo za podaljšanje roka za dokončanje del do konca letošnjega oktobra.

Na občinski upravi so povedali, da so izrazili nezadovoljstvo zaradi ponovnega podaljšanja roka za dokončanje del in dejstva, da podhod za pešce še vedno ni v uporabi. »Občani že dolgo čakajo na izboljšano infrastrukturo in nadaljnje zamude niso sprejemljive. Pričakujemo, da bo izvajalec pospešil delo in zaključil projekt v najkrajšem možnem času,« je ob tem povedal župan Janko Kopušar. Na koordinacijskem sestanku je tako izpostavil pobudo za delni tehnični prevzem, ki bi omogočil vsaj začasno rabo in ustrezno urejanje novega podhoda, dokler ne bodo končana vsa potrebna dela. Zavzel se je za čim hitrejšo vzpostavitev rednega čiščenja podhoda in njegove okolice ter ustrezno zagotavljanje varnosti na njegovem območju. Pričakuje hiter odziv glavnega investitorja in izvajalcev ter čimprejšnje dokončanje celotnega projekta.

Spomnimo: pogodba za omenjeni projekt ureditve podhoda kot potnikom dostopnejše in varnejše variante dostopa ter prehoda železniške proge je bila podpisana 1. septembra 2022, dela na terenu so stekla konec tega meseca. Končana naj bi bila, po planu, marca lani, a se od takrat dalje roki samo zamikajo. Izvajalec mora namreč za uspešen zaključek projekta opraviti še vrsto aktivnosti; od regulacije tirov, prestavitve kartomata do usposobitve dvigala za uporabo, odpraviti mora pomanjkljivosti na področju skladnosti s tehničnimi specifikacijami za interoperabilnost železniškega sistema in še kaj.