Višji zneski niso posledica novih podražitev

Komunalno podjetje Velenje je februarja lani napovedalo dvig variabilnega dela cene toplotne energije za dobrih 62 odstotkov, kar bi takrat za uporabnike pomenilo podražitev toplote za slabih 50 odstotkov.

Vzrok za podražitev je bil dvig cene toplotne energije, ki jo Komunalno podjetje Velenje kupuje od TEŠ. Vladna uredba o oblikovanju cene toplote iz daljinskega ogrevanja je takrat zadržala to podražitev, tako da so cene variabilnega dela toplote za gospodinjske odjemalce do 30. aprila lani ostale enake cenam januarskega cenika. Z majem je bila podražitev uveljavljena, a je zaradi toplih spomladanskih in poletnih mesecev odjemalci niso občutili. Zaradi nižjih temperatur v zadnjem obdobju se je povečala tudi poraba toplotne energije, kar bo dvignilo zneske na položnicah uporabnikov daljinskega ogrevanja. Dvig je že občuten na zadnji položnici, ki so jo uporabniki prejeli v minulih dneh. A kot pravi direktor Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašper Škarja, višji zneski niso posledica novih podražitev. K višjim zneskom prispeva tudi višji davek na dodano vrednost, ki se je poleti z 9,5 odstotka dvignil na 22 odstotkov, kar se še bolj občuti pri povečani porabi v hladnejših dneh.

Zahtevamo odločne spremembe!

Z današnjo izjavo za medije direktorja Komunalnega podjetja Velenje pa nista zadovoljna občana Asmir Bečarević in Sara Bajec. Bećarević izraža nezadovoljstvo nad visokimi položnicami za ogrevanje in predlaga organizacijo protesta. Meni, da bi protest moral biti organiziran v skladu z zakonodajo, da bi izrazili nezadovoljstvo in zahtevali odgovornost od MO Velenje, vodstva Komunalnega podjetja Velenje ter drugih akterjev, vključno s Termoelektrarno Šoštanj HSE in Vlado Republike Slovenije. Bećarević izpostavlja, da visoke položnice presegajo mejo zdravega okusa in so mnoge občane finančno prizadele in predlaga več rešitev. Sara Bajec je izrazila nezadovoljstvo nad pojasnili, ki so bila podana v izjavi za javnost. Meni, da pojasnila niso prepričala, da gre zgolj za večjo porabo. Opozarja na problematiko komunikacije tako s strani občine kot tudi komunalnega podjetja. »Izjava, ki jo je komunala izdala v soboto, zavaja potrošnike glede cen toplotne energije, saj sicer cene niso šle gor v tej sezoni, vendar so bile spremenjene že maja, ko večina ni ogrevala in ni bila neposredno soočena s stroški ogrevanja.« Bajčeva izraža prepričanje, da je protest državljanska dolžnost vseh in pomembno sredstvo za izražanje nezadovoljstva.