Prepričanje iz naslova je last Katje Pristušek, učiteljice razrednega pouka na OŠ Antona Aškerca, ki je v Knjižnici Velenje predstavila svojo knjigo ABC učiteljskega poklica. »Samo opustiti moramo nekatera prepričanja, ki nam ne koristijo več. V ta namen je dobro, da si človek začne postavljati vprašanja. Na dobra vprašanja dobi dobre odgovore. Verjamem, da se učitelji trudimo po svojih najboljših močeh, a hkrati verjamem, da smo lahko še boljši,« pravi in zato je napisala omenjeni priročnik.
Kot so zapisali pri založbi Galarna, avtorica na topel človeški način spomni na skrite modrosti učiteljskega poklica, ki so osnova za ustvarjanje zdravih odnosov in okolja za vse udeležene. S pravimi vprašanji pomaga učiteljem spoznati, kaj zanje resnično pomeni izziv in kako ga lahko presežejo. Vse se začne pri osnovah; vendar pa se v pospešenem tempu življenja nanje zlahka pozabi.
Kakšni so danes izzivi pri poučevanju otrok, jo vprašamo. »Včasih pozabimo, da smo v vsakem trenutku zgled. 30 odstotkov komunikacije je verbalne in 70 odstotkov neverbalne, zato ni pomembno le, kaj povemo, temveč tudi, kako to povemo. V teh 70 odstotkih je naš zgled. Priročnik je namenjen temu, da vsi zrastemo: učenci in učitelji. Želim si, da bi Slovenija postala travnik učenosti, modrosti in vsi lahko pripomoremo k temu – s tem, da se izobražujemo, beremo, hodimo na kulturne prireditve. Za to morda ne najdemo časa; čas je, le vzeti si ga je treba.«
Pri svojem pouku v 5. razredu že 15 let izvaja jogo smeha, jogo, meditacije. »Ko vidim, da učencem pade koncentracija, naredimo kratko sprostitveno vajo. Do tega znanja, da znam stopiti k otroku, ga videti, čutiti, se smejati z njim in tudi spustiti solzo, so me pripeljala številna izobraževanja,« je priznala. In najljubši »predmet« Katjinih učencev so razredne ure, pri katerih jih uči poštenja, spoštovanja, iskrenosti ter prepoznavanja čustev.
Njena učitelja sta bila tudi dr. Aleksander Šinigoj, predavatelj in strokovnjak za osebno in poslovno rast, NLP trener, in Marko Juhant, avtor 16 knjig o vzgoji, predavatelj po šolah, vrtcih in zavodih v Sloveniji in tujini, specialni pedagog za motnje vedenja in osebnosti. Slednji jo je počastil s svojo prisotnostjo na predstavitvi knjige in priznal, da je rokopis z veseljem bral in ga težko odložil pred koncem.