Francija osma najpomembnejša partnerica Slovenije

Poslovni dogodek v Parizu
Naš čas

Delegacija slovenskih podjetij s področja e-mobilnosti in trajnostnega razvoja olimpijske igre v Parizu izkoristila za poslovna srečanja
Olimpijske igre v Parizu ponujajo veliko priložnost, da Slovenija svetovni javnosti predstavi svoje dosežke na športnem področju ter jih poveže s poslovno odličnostjo in prebojnostjo slovenskega gospodarstva. Zato je pod okriljem SPIRIT Slovenija in partnerjev ta teden v francosko prestolnico odpotovala delegacija 18 predstavnikov slovenskih podjetij in institucij s področja e-mobilnosti in trajnostnega razvoja. Člani delegacije se bodo v času obiska udeležili poslovnega foruma v Slovenski hiši, se seznanili s francoskim trgom ter imeli številne priložnosti za predstavitev svojih izdelkov in storitev ter vzpostavljanje novih poslovnih povezav.

V pariškem parku La Villette v neposredni bližini olimpijske vasi in stadiona Stade de France v času Olimpijskih iger stoji Slovenska hiša, ki je namenjena celoviti promociji slovenskega športa, gospodarstva, znanosti, kulture in turizma. V njej je 31. julija v organizaciji SPIRIT-a Slovenija, Združenja Manager in Veleposlaništva Republike Slovenije v Parizu potekal tudi poslovni forum z naslovom Novi trendi poslovnih partnerstev za bolj konkurenčno EU, ki so se ga udeležili tudi člani slovenske delegacije in na katerem so ugledni slovenski in mednarodni strokovnjaki razpravljali o prihodnosti evropske avtomobilske industrije in konkurenčnosti EU ter vlogi slovenskih podjetij pri tem.

Po zaključku foruma so potekala tudi B2B srečanja in mreženje med udeleženimi podjetji, ki so se jim pridružili še predstavniki Gospodarske zbornice Srbije z delegacijo srbskih podjetij, ki se je ravno v tem času mudila v Parizu.

Rok Capl, direktor SPIRIT Slovenija: »Slovenija je izrazito izvozno usmerjena, pretežno na trge, ki so nam blizu, tako zemljepisno kot kulturno, a med bližnjimi trgi ostaja francoski še relativno neizkoriščen, čeprav ponuja številne priložnosti. Na agenciji že vrsto let izvajamo različne aktivnosti za okrepitev gospodarskega sodelovanja med obema državama. Ker so se poslovni dogodki ob robu športnih prireditev izkazali kot odlično izhodišče za mreženje med udeleženci in vzpostavljanje novih poslovnih povezav, sem prepričan, da bo tudi ta delegacija ob robu olimpijskih iger v Parizu pomemben korak k številnim novim in uspešnim slovensko-francoskim poslovnim zgodbam.«

Dr. Iztok Seljak, predsednik Združenja Manager: »Obstaja mnogo vzporednic med športom in poslovnim svetom, pri čemer sta konkurenca in konkurenčnost med najpomembnejšimi. Čeprav to morda ni tako očitno v športnem kontekstu, Evropska unija pospešeno izgublja konkurenčnost na poslovnem področju. Delež EU v globalnem BDP je upadel z več kot 35 % na manj kot 15 %, in ta trend se nadaljuje. To jasno kaže na nujno potrebo po temeljiti preobrazbi vizije in strategije evropske mednarodne konkurenčnosti. Prepričan sem, da bomo v Parizu uspešno naslovili ključne elemente te nujno potrebne gospodarske preobrazbe v Evropi.«