Velenje, 26. junija – V poletnem večeru v sproščenem vzdušju je ob Velenjskem jezeru potekal prvi Poslovni Sunset, dogodek, ki je nadomestil tradicionalno jutranji Espresso in je bil zadnje poslovno srečanje pred poletnim oddihom. Na dogodku v Wunder Baru se je predstavila agencija Pristop. Udeleženci so imeli priložnost spoznati to vodilno slovensko agencijo, ki na enem mestu ponuja širok spekter storitev, potrebnih za uspešno poslovanje podjetij.
Pomembnost dobrega komuniciranja
Pristop je ena izmed vodilnih agencij v Sloveniji, ki svojim naročnikom ponuja celovite storitve, ki pokrivajo vse vidike poslovanja. Velenjčan Jure Tovrljan, kreativni direktor agencije Pristop, je v svojem predavanju opozoril na pomembnost ustvarjanja blagovne znamke: »Bistven dejavnik na naši poti je šolski sistem, ki stigmatizira napake, zato si kasneje upamo manj. Ampak, če se bojimo delati napake, ne pridemo do nečesa res originalnega, kar je ključno, ko govorimo o kreativnosti. Apeliram tudi na podjetja, da del svojega časa, anganžmaja in sredstev namenijo brand komunikaciji. To je zelo pomembno.« V zvezi s prestrukturiranjem Tovrljan opozori tudi na nujnost komunikacije z občani, ki bo v prihodnje ključnega pomena, pa na povezovanje med podjetji in med ljudmi.
Pomembna je sinergija, sodelovanje, povezovanje
»Pripravili smo sedem Poslovnih Espressov, Poslovni Sunset pa je bil zaključek le teh. Sinergija med gospodarstveniki je pomembna. S strani podjetnikov, gospodarstvenikov imamo odlične odzive, stkali smo številne poslovne vezi, tudi marsikteri lokalni konzorcij. Želimo si pripraviti še en športni dogodek, v katerem bomo povezali gospodarstvo in šport. Menim, da je tovrstnih dogodkov v preteklosti manjkalo in vesel sem, da smo s to prireditvijo naredili povzetek preteklega dogajanja,« pravi Rok Plankelj, direktor Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice.
Na zaključni dogodek je bil povabljen tudi velenjski župan Peter Dermol, ki je opozoril na pomembnost tovrstnih srečanj: »Tu se združujejo in povezujejo ljudje, ki se morda v nekajletnem obdobju med seboj ne, na koncu pa lahko preproznajo, da imajo skupaj poslovni ali kateri koli drugi interes. Prav je, da zbornica povezuje in združuje poslovne subjekte, kot lokalna skupnost se zavedamo njihovega pomena in dogodke tudi podpiramo.«
Dogodek je udeležencem ponudil priložnost za poglobljeno spoznavanje s področjem poslovnega svetovanja in komunikacij. Prihodnji Poslovni Espresso je načrtovan v septembru.