ODZIV NA VABILO NA PROTESTNI SHOD
Gašperju Škarji in tehničnemu direktorju Komunalnega podjetja Velenje Janezu Ramšaku. Podajamo pojasnilo, zakaj se novinarske konference in protestnega shoda ne bosta udeležila, čeprav v Komunalnem podjetju Velenje povsem razumemo nejevoljo in stiske, ki jih pri številnih odjemalcih povzročajo višji zneski na računih za ogrevanje. V našem podjetju veš čas vodimo vse aktivnosti, da bi bili stroški ogrevanja za uporabnike čim nižji.
Direktor Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašper Škarja in tehnični direktor Komunalnega podjetja Velenje Janez Ramšak se novinarske konference in protestnega shoda Ljudske iniciative Velenje ne bosta udeležila, saj ocenjujemo, da dogodka nista prava priložnost za konstruktiven dialog ter iskanje odgovorov na resna in zahtevna vprašanja.
V Komunalnem podjetju Velenje delujemo odprto in transparentno. Vse informacije o našem delu in poslovanju so javno dostopne, redno pa jih s pomočjo različnih komunikacijskih kanalov tudi podrobneje predstavljamo in razlagamo. Uporabnike naših storitev redno obveščamo o oblikovanju cen storitev in jih seznanjamo z vsemi dejavniki, ki lahko vplivajo na zneske na položnicah. Prav tako smo vedno dostopni za telefonske informacije, za pisna pojasnila in tudi na sedežu podjetja.
Direktor Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašper Škarja je 29. junija 2023 na pogovor povabil tudi predstavnika Ljudske iniciative Velenje, gospoda Asmirja Bečarevića in gospo Saro Bajec. V prostorih podjetja jima je podal odgovore in pojasnila na vsa njuna vprašanja, dan po srečanju pa smo Ljudski iniciativi Velenje po elektronski pošti poslali še dodatne obrazložitve in gradivo. Na srečanju predstavnikov Ljudske iniciative Velenje z direktorjem Komunalnega podjetja Velenje je bilo dogovorjeno, da bo ljudska iniciativa oblikovala predloge in stališča, ki bi jih nato v sodelovanju predstavili resornim ministrstvom in Holdingu Slovenske elektrarne. Do tega ni prišlo, saj se ljudska iniciativa dogovora ni držala. Prav tako ni nikoli več stopila v stik z nami; vse do konca prejšnjega tedna, ko smo prejeli vabilo na protestni shod.
Iz objav, pod katere je podpisana Ljudska iniciativa Velenje, je razvidno, da gre za populizem in zavajanje, s katerima je zlorabljena stiska socialno šibkejših uporabnikov komunalnih storitev. Pri tovrstnih manifestacijah seveda ne nameravamo sodelovati.
V Komunalnem podjetju Velenje se zelo dobro zavedamo, da smo kot javno podjetje v službi vseh uporabnikov in delujemo izključno v interesu vseh uporabnikov. Dejstvo je, da smo v zadnjih letih z racionalizacijo poslovanja in z večjimi prihodki, ustvarjenimi na trgu, v precejšnji meri uspeli zajeziti posledice hitrega višanja stroškov za energente, material in zunanje storitve na cene naših storitev za končne uporabnike.
Skupaj z občinami Velenje, Šoštanj in Šmartno ob Paki, ki so ustanoviteljice našega podjetja, si prizadevamo za številne izboljšave in spremembe, ki prinašajo boljše izkoristke in prihranke. Še posebej intenzivno se posvečamo preobrazbi daljinskega ogrevanja, s katero bomo ohranili in še izboljšali zanesljivost oskrbe s toploto ter zmanjšali negativne vplive sprememb na energetskem trgu na ceno toplotne energije. Prehod na rabo obnovljivih virov energije, ki ga pripravljamo, je naša družbena in okoljska zaveza.
Distribucijsko omrežje, ki poleg toplovoda obsega tudi vodovod in kanalizacijo, bomo lahko uspešno, učinkovito in pravočasno prenovili le ob razumevanju in spoštljivem dialogu med uporabniki in odločevalci v lokalnih skupnostih in na državni ravni.
Ne glede na to, da se direktor in tehnični direktor Komunalnega podjetja Velenje današnje novinarske konference in za sredo napovedanega protestnega shoda ne bosta udeležila, bomo delovanje Ljudske iniciative Velenje spremljali in se nanj po potrebi tudi odzvali. Vsa podrobna pojasnila uporabnikom bomo v nadaljevanju objavili na naši spletni strani in na socialnih omrežjih.
Danes smo predstavnike Ljudske iniciative Velenje ponovno povabili tudi na sestanek v naše podjetje, prav tako pa želimo vse uporabnike storitev Komunalnega podjetja Velenje ponovno pozvati, da se za vse informacije in pojasnila o strukturi cen za storitve, o porabi vode in toplotne energije na posameznih odjemnih mestih, o načinu izračuna zneska na položnicah in o razlogih za višino tega zneska, obrnejo na nas ter nas pokličejo po telefonu na številko 03 89 61 100 ali nam pišejo na elektronski naslov kpv@kp-velenje.si.
Komunalno podjetje Velenje, d. o. o.