»Zaznavamo postopno rast prepoznavnosti, ki je rezultat skupnega marketinškega nastopa in organizacije različnih dogodkov. Vista postaja za lokalno prebivalstvo središče srečevanja, rekreacije in sprostitve.«
Kako zadovoljni ste z obiskom in prepoznavnostjo Viste v letu 2023?
Lansko leto je bilo zaznamovano z rednimi dogodki med vikendi, ki so pritegnili pozornost, od manjših do večjih prireditev. »Pomembno je ustvarjanje vsebin za družine in otroke ter oblikovanje programa, v okviru katerega bodo dejavnosti na območju Velenjske plaže pritegnile več obiskovalcev v času nižje sezone.« Tudi v zimskem obdobju na Visti pripravljajo različne aktivnosti, med drugim bodo vzpostavili tekaško progo in sankališče. Ponudba bo zajemala celoten spekter, od športnih do kulinaričnih doživetij. »Gostinci na območju Velenjske plaže bodo sodelovali s svojo ponudbo, kar bo okrepilo turistično privlačnost mesta tudi v manj obiskanih obdobjih.« Pomembno je namreč izpostaviti dogajanje in dodano vrednost v turizmu tudi v času, ko ni množičnega obiska.
Kakšna so vaša pričakovanja glede poletne koncertne sezone v Velenju?
Brunšek optimistično poudarja, da lahko pričakujemo pester nabor večjih koncertov in dogodkov konec maja, junija, julija in septembra. »Kljub lanski ujmi, ki ni bila naklonjena ne organizatorjem ne obiskovalcem, sem prepričan, da bo festival Metaldays glavni dogodek na Visti. Spomnimo se, da je lanski festival kljub izzivom pripomogel k prepoznavnosti Velenja, ki se je izkazalo s hitrim odzivom in pripravo namestitvenega centra za udeležence v času vremenske ujme.« Brunšek pa ne skriva izzivov, s katerimi se sooča festival. Festival mora obiskati več ljudi, in čeprav se je že zgodilo, da je bilo na Visti dnevno kar pet tisoč ljudi, organizatorji za lažje pokrivanje stroškov dogodka ciljajo na še bolj množičen obisk. Kako se bodo spopadli s tem izzivom? »To bo zagotovo zanimivo spremljati v prihajajoči koncertni sezoni,« zaključi Stanko Brunšek.