S koledarjem so vsak dan v mesecu vabili na dogodke in posebno prodajno oz. gostinsko ponudbo v mestu. Z enotno podobo so opremili tudi 45 sodelujočih ponudnikov, ki so akcijo zelo dobro sprejeli. Odličen odziv, ki predstavlja več kot 12 % vseh obiskov spletne strani www.velenje.si, daje zagon, da se z različnimi marketinškimi aktivnostmi za oživitev mestnega jedra nadaljuje tudi v prihodnje. Z mestnim marketingom bo Mestna občina Velenje gradila mestno ponudbo, podpirala lokalno in ustvarjala privlačno mestno središče, ki bo vabilo k obisku.
December je v Mestni občini Velenje prinesel veliko novosti v obliki zanimivih in atraktivnih vsebin. Občanom in obiskovalcem so želeli pričarati presenečenje vsak dan, zato so pripravili 31 digitalnih vabil, s katerimi so spodbujali k odkrivanju pestrega dogajanja ter ponudbe mestnega središča. 45 ponudnikov iz mestnega središča so opremili z enotno podobo v obliki enega kvadratka koledarja. Na dan, ko je bila predstavljena njihova ponudba, so svojim strankam ponudili sladke medenjake v obliki srca, ki simbolizira projekt Čarobni december. Razdelili so več kot 50 kg medenjakov, ki so jih pripravili v slaščičarni Tortica iz mestnega središča. Z akcijo so okrepili promocijo in povezali ponudnike v mestnem jedru.
V prihodnjem letu bodo z intenzivnim delom pod sloganom “Velenje VABI” nadaljevali.