Ko so razmere dovolj varne, je treba najprej nujno odklopiti akumulator in nato vodo spraviti iz avtomobila. Vlažne dele vozila je potrebno temeljito posušiti. Metode sušenja so odvisne od tega, koliko vode je prodrlo v notranjost avtomobila. V mnogih primerih je potrebno odstraniti sedeže in tekstilne obloge ter uporabiti sesalnik za tekočine ali pa uporabiti brisače, da se prepreči oksidacija.
Nato je treba z odpiranjem vrat ali oken poskrbeti za zračenje. Sušenje poplavljenega vozila je dolgotrajen proces in traja vsaj nekaj dni.
Če vozilo ni bilo povsem zalito, ga je treba z vleko odpeljati v servisno delavnico, kjer bodo zmočene dele razstavili in preverili, katere komponente je voda poškodovala. Tudi na videz posušeno vozilo je potrebno v delavnici temeljito preveriti in ga prav tako dostaviti z vleko. Poplavna voda lahko poleg blata prinese še drugo umazanijo. Fekalne odplake, ki so praviloma kisle, so do sestavnih delov vozil zelo agresivne.
Pri električnih vozilih so visokonapetostni sklopi pred vdori vode dobro zaščiteni in se samodejno izklopijo po prenehanju vožnje. Pogonska baterija nima potenciala proti zemlji in zato za zdravje in življenja ljudi ni nevarna. Glede drugih delov poplavljenih električnih vozil velja enako kot pri vozilih z motorji na notranje izgorevanje.