Aleš Rupreht iz Regionalne razvojne agencije Koroška je povedal, da škoda glede na razsežnost poplav ni velika: »V obstoječem delu je največ težav v Otiškem vrhu, kjer je ob cestnem mostu ki se je porušil poškodovalo tudi kolesarsko brv vendar je trasa vsaj od Gornjega Doliča do Šentjanža prevozna v celoti in brez težav.« Trenutno odsvetujejo pot proti Dravogradu predvsem zaradi obširne sanacije cest in okolice, ki trenutno tam poteka.
Nekoliko slabše pa jo je odnesel novi odsek med Mislinjo in Velenjem, ki je sicer v zaključni fazi gradnje. »Na treh mestih je prišlo do večjih poškodb. Prvo žarišče je v Velenju takoj v štartu ob nekdanjem podjetju Vegrad, kjer je prišlo do podora steze in do uničenja enega kosa ograje. Dva težje poškodovana odseka sta v notranjosti soteske, prvi ob novem predoru.« Aleš Rupreht je povedal, da je tam prišlo do podora in popolnega uničenja trase v dolžini približno 20 metrov. » Drugo žarišče pa je v bližini kamnoloma Paka, tudi tam je prišlo do podobne situacije. Sama vozna površina še drži, vendar je brežina popolnoma uničena. Potrebna bo konkretna sanacija, zato tudi opozarjamo, da je gibanje na teh območjih Štrekne prepovedano in smrtno nevarno.«
Za Štrekno pa po besedah našega sogovornika to pomeni, da bo trajalo dlje časa do otvoritve kolesarske poti med Velenjuem in Mislinjo, ki pred poplavami še ni bila v uporabi. »Sanacija se bo izvedla hitro, kajti preostali del Štrekne je dobro prenesel to ujmo. Predvsem smo veseli da so vsi premostitveni objekti ostali trdni, nedotaknjeni in da je vendarle šlo za nekako dobro načrtovanje, kljub temu da smo takrat vsi pogledovali proti tem konkretnim konstrukcijam in se spraševali ali je to potrebno.«
Povedal je še, da je poplave dobro prestal tudi nov kolesarski most v Dravogradu. Aleš Rupreht pa sporoča, da se je delovanje Štrekna busa za avgust zaključilo. » Trasa je neprevozna v Otiškem Vrhu, težave so tudi v Slovenj Gradcu, smo pa pustili odprta vrata izvajanju v septembru v kolikor bo to seveda mogoče.