Ob tem v Hisensu vstopajo v novo fazo hitre rasti in internacionalizacije.
Po tem ko je Hisense v 2021 zabeležil 27,2 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje in s tem 33-odstotno rast glede na koronsko 2020, naj bi se prihodki po prvih ocenah tudi v tem letu ustavili pri 27 milijardah, so sporočili iz družbe Hisense Europe s sedežem v Velenju, ki združuje Hisensova podjetja v Evropi. Glede na 2018, ko je Hisense prevzel velenjsko Gorenje in ko so bili prihodki skupine pri 18,1 milijarde dolarjev, to pomeni za polovico višjo raven poslovanja.
V Hisensu pravijo, da so v zadnjih letih okrepili konkurenčnost svojih izdelkov, odpornost dobavne verige in vpeljali napredne rešitve pri proizvodnji. Po navedbah skupine so uvedli nove izdelke in tehnološke rešitve, nadaljevali širitev v tujino in okrepili prepoznavnost blagovne znamke Hisense. Med drugim so za to skrbeli tudi s sponzorstvom velikih športnih tekmovanj, nazadnje svetovnega prvenstva v nogometu v Katarju. V Hisensu pravijo tudi, da vstopajo v novo fazo hitre rasti in internacionalizacije ter s tem globalne širitve skupine. Kot opozarjajo, je proces globalizacije prešel v novo fazo, kar da predstavlja nove izzive za umeščanje blagovne znamke in model rasti in razvoja, pri tem pa kot bistveno vidijo izobraževanje in razvoj talentov.
STA