V razvoj in proizvodnjo programa so vložili več kot 35 milijonov evrov, kavne aparate pa proizvajajo pod blagovnimi znamkami Bosch, Siemens in Neff.
Blizu 300 tisoč aparatov na leto, približno 300 zaposlenih
Po načrtih naj bi letos proizvedli 250 tisoč kavnih aparatov, v naslednjih dveh letih pa naj bi jih izdelali že več kot 300 tisoč na leto. Povečali naj bi tudi število zaposlenih, in sicer iz sedanjih več kot 250 na blizu 300. S kavo je »povezanih« že četrtina vseh zaposlenih na lokaciji v Nazarjah, v Traunreutu v Nemčiji pa še dodatnih 200. Kavni aparati tako počasi postajajo nosilni program BSH Nazarje. Poleg aparatov za pripravo hrane predstavljajo drugi steber, ustvarijo približno 30 odstotkov vsega prometa tovarne. Glavnino jih za zdaj prodajo v Evropi, najpomembnejši trg pa predstavljajo Nemčija, države Severne Evrope in Rusija.
Ruski in ukrajinski izpad zapolnili z deleži na drugih trgih
V Rusiji in Ukrajini, ki predstavljata poleg Nemčije njihov glavni trg, beležijo več kot 30 odstotni padec prodaje. To vrzel jim je uspelo zapolniti s pridobitvijo deleža na drugih trgih. Ostajajo na podobni ravni kot lani, kar pomeni od 8 do 9 milijonov evrov prihodkov in slabih 7 milijonov izdelkov. Osredotočeni so na razvoj novih izdelkov, zato bodo ostali največji zaposlovalec v regiji. V nizki sezoni zaposlujejo približno 1100, v visoki 1300 delavcev, v povprečju 1250.
Za donatorstvo od 100 do 150 tisoč evrov
Tovarna BSH Nazarje je doslej že večkrat potrdila, da je družbeno odgovorno podjetje. Na leto nameni za donatorstva humanitarnim, kulturnim in športnim organizacijam, društvom v Zgornji Savinjski dolini od 100 do 150 tisoč evrov. Na priložnostni slovesnosti pred tednom dni sta ček v vrednosti 10 tisoč evrov prejela Območno združenje RK Mozirje ter Župnijska Karitas Mozirje Šmihel.