Ribiči so zaradi posega zaskrbljeni, ker se zavedajo posledic, ki jih takšen poseg lahko ima. A vpliva na sam poseg nimajo. Zato smo se na Družbo za avtoceste (DARS) obrnili z vprašanjem glede odvodnjavanja ob gradnji hitre ceste v okolici Škalskega jezera. Očitki so bili usmerjeni predvsem v morebitne negativne vplive na jezero, predvsem zaradi nesnage, soli in delcev težkih kovin, ki naj bi se stekli v jezero ob deževju. Na DARS-u pojasnjujejo, da gre za del ureditve novega izliva potoka Deberca v Škalsko jezero. »Sedaj se potok izliva v jezero skozi dva betonska kanala dimenzije premera 800, ki pa ju bodo zaradi gradnje 3. razvojne osi ukinili in povsem prenovili. Na tem območju se gradi tudi prepust 3-18a pod pešpotjo okoli jezera. Za vse nove utrjene površine, ki nastajajo v okviru izgradnje 3. razvojne osi, smo pripravili projekt odvodnje meteornih vod. Ta projekt v skladu z veljavno zakonodajo predvideva tudi čiščenje vode pred izpustom, če bo to potrebno,« je pojasnila Teja Kržišnik iz Službe za komuniciranje. Ribiči pa tudi lokalno prebivalstvo seveda želi, da so vsi ukrepi izvedeni v skladu z okoljskimi standardi ter da se ohrani čistost Škalskega jezera, ki je del naše naravne dediščine.
Zaskrbljeni ribiči opozarjajo na negativne vplive
T. G.
17. januar 2024
Vse več ribičev in občanov se obrača na nas s vprašanjem, kaj pomeni izkopani kanal na vzhodnem delu Škalskega jezera.