Iz ene večjih zavarovalnic so sporočili, da bo dokončna ocena škode na premoženju znana, ko se bodo umirile vremenske razmere oziroma njihove posledice in bo možno dostopati na prizadeta območja. Popis se bo nato izvajal več tednov. Povedali so, da popisi in cenitve škod zaradi izrednih vremenskih dogodkov trenutno že potekajo na tistih območjih, kjer razmere omogočajo varno izvedbo.
Kaj pa je pomembno zdaj, ko se je stanje umirilo in smo že začeli z čiščenjem poplavljenih in uničenih domov nam je povedal cenilec Uroš Metličar: »Če imate svoj dom zavarovan je najpomembneje, da škodo fotografirate predno začnete z čiščenjem. Potem je potrebno narediti seznam uničenih stvari in prostorov ter vse predati cenilcu in zavarovalnici.« Povedal je še, da žal veliko ljudi zavarovanja nima oziroma imajo zelo nizek limit, ampak tega sedaj, ko je škoda že narejena ne morejo spremeniti in se naknadno zavarovati. »Najbolj pomembno je, da ljudje sami stopijo v stik z zavarovalnico, so v trenutnih razmerah potrpežljivi ter z zavarovalnim agentom sodelujejo.«
Poplave, ki so prizadele vso Slovenijo, so poleg hiš in stanovanj ter gospodarskih objektov zalile tudi marsikatero vozilo. Materialna škoda, ki nastane v takšnih primerih, je pogosto velika, ali nam jo bo poravnala zavarovalnica, pa je odvisno od tega, katero zavarovanje imamo sklenjeno. Zavarovalnice imajo to urejeno različno. Pri nekaterih je tovrstno zavarovanje že del osnovnega paketa kasko zavarovanja, pri drugih moramo imeti poleg splošnega kaska za poplave sklenjeni še delni kasko, ki zajema te nevarnosti naravnih nesreč. So tudi izjeme, ko vam škode kljub zavarovanju ne bodo povrnili. To se bo zgodilo v primeru, če sami zapeljete v poplavljeno območje, razen če s tem rešujete življenje.
Pomembno je, da poplavljenemu avtomobilu izklopimo akumulator, škodo fotografiramo ter se nato povežemo z zavarovalnico, ki nas bo usmerila naprej. Tudi če voda ni vdrla v avtomobil je priporočljivo, da avtomobil preventivno pregleda strokovnjak, s čimer se boste izognili morebitni večji škodi, ki bi nastajala v dnu karoserije ali celo v motorju.