Uporabniki prevozov so se tako morali seznaniti s spremembami ter možnostmi povezav, ki bodo veljale vse do pomladi. Ob tem bi spomnili, da je bilo lansko leto evropsko leto železnic, zaznamovano pa tudi s 130-letnico (savinjske železnice) železniške povezave iz Celja do Škal.
Prvi vlak je v Celje pripeljal pred 176 leti. To se je zgodilo 27. aprila 1846, železniško progo iz Gradca do Celja pa so svečano odprli 2. junija istega leta. Z jubilejno vožnjo novega švicarskega vlaka Stadler so 27. decembra lani obeležili 130 let tudi na relaciji Celje–Šmartno–Šoštanjl–Velenje ter nazaj. V Šmartnem ob Paki je bila slovesnost z zanimivo razstavo na železniški postaji »56 tisoč pragov dolga lestev« avtorja Vinka Mihelaka.
Na železnici med Celjsko kotlino in Šaleško dolino tako zdaj vsakodnevno vozijo novejše vlakovne kompozicije in tudi še stare, v Sloveniji pa so prav na dan zimskih voznih redov zabeležili tudi obratovanje načrtovanih 52 novih vlakov. Septembra letos so pri Slovenskih železnicah prevzeli še zadnjo garnituro od pogodbene kvote Stadlerjevih vlakov ter s tem po načrtih posodobili transport in potniški promet po slovenskih železniških tirih.