Obsežna raziskava, ki so jo v štirih evropskih mesti izvedli na pobudo dunajske pražarne kave Julius Meinl, je namreč pokazala, da je bilo takšnih izgubljenih priložnosti za stike v štirih evropskih mestih kar 13 milijard, sodelujoči pa so potrdili, da so od vseh aktivnosti med zaprtjem družbe najbolj pogrešali prav kavico s prijatelji. Pomen priložnostnih stikov potrjujejo tudi strokovnjaki za duševno zdravje, ki poudarjajo, da nam takšni naključni pogovori z neznanci zagotavljajo občutek vključenosti v skupnost, kar 81 % ljudi pa meni, da pogovor z neznancem ali prijateljem pozitivno vpliva na njihovo počutje.
Pobudi “Recite živijo” se je pridružilo več kot šestdeset kavarn po vsej Sloveniji, v katerih bodo obiskovalci od 1. do 6. junija ob vsakem naročilu kave Julius Meinl prejeli kuponček za brezplačno kavo, ki ga lahko podarijo naprej – prijatelju, neznancu, ki pravkar vstopa v kavarno, ali nekomu, ki si kavice ne more privoščiti sam.