EBITDA je v prvih šestih mesecih 2017 znašal 40,6 milijona evrov in je za 12 odstotkov višji kot lani v enakem obdobju. Več kot podvojili so polletni čisti dobiček, ta tokrat znaša 4,4 milijona evrov, lani v enakem obdobju so beležili 2,1 milijona evrov čistega dobička.
V Gorenju so poudarili, da so v prvi polovici leta krepili prodajo premijskih blagovnih znamk Asko, Atag ter aparatov znamk Pelgrim in Etna. Pri premijskih aparatih so tako povečali prihodke od prodaje za dobrih 11 odstotkov, prav toliko tudi pri inovativnih aparatih. V strukturi prihodkov od prodaje velikih gospodinjskih aparatov se je delež inovativnih aparatov s tem povečal na 21,6 odstotka, premijski aparati pa predstavljajo že skoraj 30 odstotkov. Rast so imeli tudi pri blagovni znamki Gorenje. Za več kot petino so povečali prihodke od prodaje pomivalnih aparatov ter za skoraj 28 odstotkov prodajo malih gospodinjskih aparatov.