V Velenju ima glasbeno izobraževanje dolgo in močno tradicijo. Glasbena šola Fran Korun Koželjski Velenje je znana po tem, da stalno išče nove priložnosti za kvalitetno delo in povezovanje. Med drugim je v slovenski prostor vpeljala način dodatnega izobraževanja v obliki mojstrskih šol, ki jih vodijo domači in tuji strokovnjaki. Začelo se je v sredini osemdesetih let, v času ko je bila zgrajena stavba velenjske glasbene šole. Prva je bila namenjena mladim kitaristom, drugo je za violiniste vodil Igor Ozim, tretja je bila klavirska z Jacobom Lateinerjem, nato se je dogajanje vztrajno širilo in zgodilo se je, da so si med poletjem mojstrske šole kar podajale roke. Postopoma pa se je, vzporedno z uvedbo umetniške gimnazije in izgradnjo prizidka, praksa spremenila in mojstrski tečaji so se vpletli v koledar šolskega leta.
Tudi letos velenjska glasbena šola nadaljuje s tradicijo povezovanja z vrhunskimi glasbeniki in pedagogi. Mesec november je bil še posebej pester, saj je šola organizirala kar trinajst mojstskih seminarjev z priznanimi glasbeniki, ki so delali z učenci višjih razredov glasbene šole in z dijaki umetniške gimnazije. Med njimi violinistka Lana Trotovšek, flavtist Boris Bizjak in violist Nejc Mikolič, ki so najprej nastopili na vrhunskem koncertu v okviru Abonmaja Klasika Festivala Velenje, nato pa naslednji dan ustvarjali z mladimi glasbeniki. Med gostujočimi glasbeniki so bili še prvak ljubljanske opere Dejan Maksimiljan Vrbančič, harmonikar Žan Legat iz Radovljice, soloklarinetist Simfonikov RTV Jože Kotar, trobentar Jure Gradišnik ter specialist za latinska tolkala Goran Moskovski. Seminar za kitariste sta vodila domačina Urban Meža in Monika Krajnc Štih, posebno pozornost pa so poželi tudi seminarji z gostujočo profesorico klavirja Julio Gubajdullino iz Zagreba, violinistom Žigo Brankom, violistko Majo Rome in organistom Tomažem Sevškom Šramlom.
Povezovanje z vrhunskimi glasbeniki ponuja izjemne priložnosti za strokovno rast učencev, dijakov in profesorjev. Ti dogodki ne le bogatijo izobraževalni proces, temveč tudi utrjujejo mesto Velenje kot pomembno glasbeno-izobraževalno središče v slovenskem prostoru.