Z njim bo nastopil v sezoni 2019, v kateri cilja na uvrstitev med najhitrejše domače in tuje gorske dirkače. Na predstavitvi so bili poleg številnih novinarjev prisotni tudi člani vodstva Revoza in predstavniki ostalih pokroviteljev, kakor tudi številni ljubitelji ter člani kluba V-Racing in ekipe Mateja Grudnika.
»Zelo sem vesel prvega odziva ob razkritju dirkalnika, saj smo za ta projekt trdo delali skoraj dve leti. Vsi v ekipi smo ponosni na ta izdelek in že komaj čakamo, da lahko začnemo jesenska in kasneje spomladanska testiranja pred začetkom sezone«, je dejal Matej. Dirkalnik, ki je v osnovi Renault Clio 4 RS, nima kaj dosti skupnega s serijskim vozilom. Podvozje je prototipne izdelave, pri čemer ima na zadnji osi namesto toge preme, princip vpetja McPherson. Zavore so karbon-keramične, 2-litrski turbo motor pa je vzet iz Megana RS in razvije 500 konjskih moči.
»Na prvem mestu se zahvaljujem vsem, ki so v večji ali manjši meri pomagali in prispevali k temu projektu. Vsekakor brez pomoči in podpore tega izdelka nebi bilo«, je še zaključil dirkač.