Pred njega sta se uvrstila le lanski evropski prvak Italijan Simone Faggioli Norma M20 FC, ki je zmagal in drugo uvrščeni ter že letošnji evropski prvak Italijan Christian Merli, formula Osella FA 30. Za Patrikom se je na četrto mesto uvrstil francoski prvak Sebastien Petit, Norma M20 FC in številna druga evropska znana imena. S tem odličnim uspehom je Patrik postavil slovenski avto šport v sam evropski vrh. Ta uspeh je še toliko večji, če upoštevamo dejstvo, da so v tej kategoriji v vrhu sami profesionalci in tovarniški dirkači, Patrik pa prihaja iz družinske ekipe Zajelšnik, ki jim je dirkanje le hobi, avtomobile pripravljajo in izboljšujejo sami, poleg tega pa trdo delajo v svojem nemškem podjetju pod vodstvom očeta Jožeta, ki jim daje kruh za življenje in avtomobilski hobi.
Na dirki v Ilirski Bistrici, ki je bila že 24. izvedba, točkovala pa se je za evropsko prvenstvo, slovensko, hrvaško in avstrijsko državno prvenstvo, je nastopilo kar 184 dirkačev iz desetih držav. Po neugodnem sobotnem vremenu, ko je nastopajoče na treningih na progi in funkcionarje ob progi močil dež, je nedeljska dirka potekala v lepšem vremenu in je organizatorju uspelo uspešno izpeljati celotno dirko.
Poleg Patrika na 3. stopnički v skupni uvrstitvi evropskega prvenstva in 2. mestu med prototipi je visoko 15. mesto skupno in 7. med prototipi dosegel še Alexander Zajelšnik prototip Norma M20 F. Brata Zajelšnik, sta osvojila tudi vrh v slovenskem državnem prvenstvu – Patrik je bil prvi, Alexander pa drugi med prototipi.
Iz Velenjskega kluba V-Racing sta na dirki nastopila še Janez Podlipnik Clio 1.4 16V, ki je bil 4. v diviziji 1 slovenskega državnega prvenstva in Bojan Strožič Autobianchi A112 Abarth, ki je bil najboljši med starodobniki.
Od večjih slovenskih uspehov na dirki velja omeniti še zmago Pivčana Milana Bubniča z Lancio Delto, ki je v evropski konkurenci zmagal v skupnem med turnimi avtomobili skupine E1, zmagal pa je tudi v slovenskem državnem prvenstvu.