Ta zgodba je mnogo več kot le zgodba o servisu in avtomobilih

Na podelitvi sta priznanje Naj Fordov servis leta 2024 prevzela Matevž in Bernarda Urleb (v sredini).
Osebni arhiv

Avto-center Krbavac iz Rečice ob Paki drugič najboljši Fordov servis v državi – Ostati hočejo zanesljiv partner obstoječim in novim strankam

Avto-center Krbavac iz Rečice ob Paki je družinsko podjetje z več kot 30-letno tradicijo. Ponosni so nanjo pa tudi na to, da je center pred nedavnim prejel prestižni naziv Najboljši Fordov servis v državi za leto 2024. Podelila mu ga je družba Summit Motors Ljubljana, uradni uvoznik vozil Ford za Slovenijo.

To je skupni uspeh

»Ponosni in hvaležni smo za naziv, zato ker so nam ga namenile stranke, ker potrjuje predanost do dela, strokovnost in visoke standarde, ki jih vsak dan udejanjamo pri svojem delu. Je rezultat prizadevanj celotne ekipe in družinskih vrednot, ki nas povezujejo že več kot tri desetletja. Naša zgodba ni le zgodba o avtomobilih in servisu, temveč o ljudeh: naših strankah, poslovnih partnerjih, sodelavcih, ki s srcem opravljajo svoje delo,« je na vprašanje, kaj jim pomeni osvojitev prestižnega naslova, odgovoril direktor podjetja Matevž Urleb in nadaljeval: »To je skupni uspeh povezane ekipe, medsebojnega zaupanja in neštetih ur trdega dela, pri katerem se vsak član ekipe zaveda, kaj je pomembno za zadovoljstvo stranke.«

Je bilo tokrat lažje »postati« Fordov servis leta kot prvič? Pred štirimi leti je namreč izbor najboljšega omenjenega servisa potekal prvič in doslej je Avto-servis Krbavac osvojil dve prvi in dve drugi mesti. »Ni bilo lažje, bilo je drugače,« pravi sogovornik. Kot je pojasnil, drugače zato, ker so se in se še bolj zavedajo pomembnosti in potrebnosti zadovoljstva strank. Tega ni mogoče ohraniti, kaj šele nadgraditi brez ogromno vloženega truda, izkušenj, nenehnega učenja in prilagajanja izzivom, brez prizadevanj za dosego skupnih ciljev družinskega podjetja, v katerem prevzema odgovornost že tretja generacija. »Ni osemurnega delavnika, praktično ni dneva, ko bi ne razmišljali o izboljšavah. Pri nas smo vsi vpeti v delo, vsak s svojo vlogo in prispevkom.«

Prilagajanje ter vlaganje v znanje in opremo

Avtomobilska industrija se razvija bolj kot kdajkoli prej. Na pohodu so elektrifikacija, digitalizacija, novi materiali in napredne servisne tehnologije. Urleb zagotavlja, da jim v družinskem podjetju sledijo. Visoko raven storitev ohranjajo z nenehnim prilagajanjem, vlaganji v znanje in opremo.
»Električna in hibridna vozila prinašajo nove izzive, zato vlagamo v sodobno diagnostiko in specialna orodja. Kot pooblaščeni Fordov serviser imamo dostop do najnovejših tehničnih podatkov, diagnostičnih orodij in originalnih delov. Zavedamo se, da sta nenehno izobraževanje in usposabljanje ključna.«
V zadnjem času zaznavajo porast števila starejših vozil. Mnogi vozniki se odločajo, da bodo avtomobile vozili dlje, pri tem pa je redno vzdrževanje zelo pomembno za zagotavljanje varnosti, podaljšanje življenjske dobe avtomobila in preprečevanje dragih popravil v prihodnosti. »Zavedamo se, da je cena vzdrževanja vozila pomemben dejavnik, zato gremo pri tem strankam naproti,« je sklenil Matevž Urleb.