Hisense je bil letos prvič tudi povabljen k uvodnemu nagovoru ob odprtju IFE. Fisher Yu, predsednik Hisense Group Holdings, je govoril o prihodnosti tehnologije ter obljubil, da bo podjetje nadaljevalo s pristopom k inovacijam, ki temelji na različnih uporabniških scenarijih ter se osredotočilo na visokokakovostno rast znotraj in zunaj doma. Hisense je na odprtju IFE 2023 tudi oznanil, da bo že tretjič zapored sponzoriral evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO, ki bo potekalo naslednje leto.
Hisense v 160 državah
Hisense je dosegel izjemen uspeh pri mednarodni širitvi, saj podjetje zdaj deluje v več kot 160 državah in je lani postalo drugi največji proizvajalec televizorjev na svetu. Z uporabo zaslonov za povezovanje integriranih omrežij in storitev v oblaku ter zagotavljanjem prilagojenih storitev s pristopi, ki temeljijo na različnih uporabniških scenarijih, je vzpostavil močan tehnični sistem. V prihodnje namerava razširiti svojo zaslonsko mrežo, hkrati pa nenehno izboljšuje operacijski sistem VIDAA in platformo ConnectLife. Prav tako izboljšuje prilagojene storitve in splošno uporabniško izkušnjo.
Oblikovanje tehnološke prihodnosti z uporabnikom
Na letošnji IFI Hisense predstavlja svojo osnovno paleto izdelkov za dom in inovativne tehnologije povezanega bivanja pod temo “Go Tech, and Beyond”. To vključuje vse tri globalne blagovne znamke (Hisense, Gorenje in ASKO), v naboru aparatov pa UX, U8 in laserske televizorje, hladilnike serije PureFlat s pametnimi velikimi zasloni, izdelke za kuhanje, pomivanje posode in nego perila in scenarije, kako bodo ti aparati pomagali potrošnikom v vsakdanjem življenju.