Ta priznana mednarodna poslovna ocena, ki jih glede na rezultat ocenjevanja uvršča više od kar 83% vseh ocenjevanih podjetij, potrjuje zavezanost k trajnostnim poslovnim praksam in je dokaz dolgoletnih nenehnih prizadevanj podjetja za zmanjšanje vpliva na planet in spodbujanje družbene odgovornosti.
Do 2024 bo njihova embalaža 100% reciklabilna
V Hisense Europe je trajnostno delovanje ena glavnih vrednot, na osnovi katere so zastavili ambiciozne trajnostne cilje, osredotočene na pet ključnih področij: okolje, trajnostni izdelki, trajnostna dobavna veriga, ljudje in družbena odgovornost ter novi poslovni modeli. Ti cilji vključujejo zmanjšanje porabe energije z optimizacijo obnovljive energije, večjo uporabo recikliranih materialov v izdelkih, zmanjšanje količine odpadkov, spodbujanje trajnostnega transporta in krepitev trajnosti dobavne verige. Hisense Europe z blagovnima znamkama Hisense in Gorenje je prejel srebro za predanost k spodbujanju etičnih poslovnih praks, kot sta ustvarjanje enakih možnosti za vse in vzpostavljanje kulture deljenja znanja. Vlaganje v osebnostno in strokovno poslovno rast zaposlenih je ena ključnih prioritet, kar se odraža tudi v izobraževanju in usposabljanju, za kar smo v letu 2021 namenili več kot 136.000 ur ali 20 ur na zaposlenega. Eden od naših ciljev je tudi spodbujanje zdravega ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem ter aktivnega življenjskega sloga.