V velenjskem industrijskem parku že gradijo tudi nov kontejnerski terminal, ki je pogoj za povečanje zmogljivosti kontejnerskih prevozov, kot ga načrtujejo v prihodnje.
Strateška partnerja Cosco in Hisense bosta to obliko sodelovanja v logistiki poskušala še nadgraditi v obojestransko korist in v prihodnje še povečati zmogljivosti kontejnerskega vlaka do Velenja, ki od sredine oktobra redno vozi enkrat tedensko in iz tržaške luke neposredno v velenjski industrijski park pripelje po 32 kontejnerjev materiala. Za to že gradijo večji kontejnerski terminal znotraj velenjske industrijske lokacije Hisense Europe, ki bo predvidoma dokončan še letos in obsega 6000 kvadratnih metrov ter bo lahko sprejel do 250 kontejnerjev, skupaj z obstoječim terminalom pa 350.
Hisensovi kontejnerski vlaki so sicer dolgi tudi do 500 metrov in jih morajo v Velenju pred prihodom na cilj na tovarniški kontejnerski terminal razstaviti v več delov. Po pretovoru polnih kontejnerjev na Hisensov terminal na vlak naložijo prazne kontejnerje, ki se vrnejo v luko. V prihodnje bo Hisensov vlak iz Velenja v Trst prevažal tudi končne izdelke, ki jih bodo nato na Coscovih ladjah odpremili po svetu. Kompozicija od Trsta do Velenja potuje približno 12 ur, kontejnerski oceansko-železniški intermodalni promet pa je manj odvisen od človeških virov, ima velik obseg prometa in je bolj zelen in nizkoogljičen.
Redna kontejnerska železniška proga Trst – Velenje pomeni veliko izboljšavo transportnega sistema za Hisensove tovarne v Velenju ter za zagotavljanje stabilne dobavne verige, s tem pa podpirajo njihov glavni cilj: zagotavljanje visokokakovostnih izdelkov in storitev evropskim kupcem, kar jim omogočajo tudi razvoj, lociran v Evropi, lokalizirana proizvodnja in prodaja. Izdelke, izdelane v Evropi, namreč poleg številnih evropskih trgov prevažajo tudi na trge v Aziji, Ameriki in drugih območjih po svetu.
Omrežje prevoznika Cosco Shipping je v veliko pomoč, da lahko kljub aktualnim negotovim in spremenljivim razmeram v logistiki, ki močno vplivajo na dobavne verige, uspešno izpolnijo povpraševanje trgov, njihovih končnih kupcev ter lastno razvojno strategijo rasti.
China Cosco Shipping Group je eden največjih ladijskih prevoznikov na svetu, s floto več kot 1400 plovil in skupno zmogljivostjo več kot 112 milijonov ton. Od tega kontejnerska flota obsega 507 ladij z zmogljivostjo 3,04 milijona kontejnerjev.