Predvidevajo, da bodo ukrepi do takrat še nekoliko omiljeni, a ne glede na to, sejmišče s svojimi velikimi površinami zagotavlja vse pogoje za varno in brezskrbno izvedbo. Težko obdobje, ki so ga, kot pravijo, prebrodili z veliko mero preudarnosti in potrpežljivosti, je bilo tudi priložnost za tehten razmislek, kako naprej. Zato bo osrednji poslovno-sejemski dogodek Slovenije, MOS, vsebinsko dopolnjen in postavljen ob bok aktualnim evropskim in svetovnim trendom za zagotavljanje zelenega, digitalnega in odpornega gospodarstva.
Krovna usmeritev letošnjega MOS ostaja ista in je usmerjena na pet področij – Dom, Turizem, Tehnika, B2B in Plus, ključna sprememba pa je povezana z vsebinsko dopolnitvijo vseh petih segmentov.
Letošnji MOS pravijo, bo še posebej zanimiv za tista podjetja, ki želijo zaradi poplave informacij ponovno izstopiti iz povprečja in svoje potencialne stranke nagovoriti z iskrenim in srčnim pogovorom v živo.