Pod svojim okriljem združujejo več blagovnih znamk, med drugim tudi svetovno priznane znamke Hisense, Gorenje, Asko in Toshiba. V zadnjih letih so še bolj okrepili svoje dejavnosti na tujih trgih, razvejali svojo distribucijsko mrežo in se utrdil na mestu najprepoznavnejših blagovnih znamk na svetu. Čeprav mednarodni denarni sklad (IMF) ocenjuje, da je epidemija v letu 2020 povzročila padec globalne ekonomije za 3,5 %, so v korporaciji Hisense odločeni, da epidemija ne bo vplivala na njihovo strategijo razvoja. Še bolj utrjujejo prepoznavnost vseh blagovnih znamk na globalni ravni. To jih vodi k zastavljeni strategiji, da kot podjetje s stoletno tradicijo s svojimi inovativnimi rešitvami izboljšuje kakovost življenja uporabnikov po vsem svetu.
Prvi orali ledino na globalnem trgu
Naš čas
14. maj 2021
Skupina Hisense je bila med prvimi kitajskimi blagovnimi znamkami, ki so orale ledino na globalnem trgu.