V podjetju Hisense, ki svoje izdelke, med katerimi so tudi večkrat nagrajeni televizorji, globalno prodaja že zadnjih petdeset let, so z novo sklenjenim partnerstvom še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov.
Preko športa do utrjevanja lastne znamke
Partnerstvo pozdravljata tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International, in Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Gorenje Europe. »Podjetja vse bolj spoznavajo moč športa pri grajenju svojih blagovnih znamk. Tako se tudi Hisense, ki s svojo blagovno znamko vstopa v domove potrošnikov, zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke,« je ob tem povedal Franjo Bobinac. S tem se strinja tudi Alenka Potočnik Anžič, ki poudarja marketinški potencial športnih sponzorstev. »Tudi v Gorenju smo aktivni na področju športnega sponzorstva. Kot ponosen sponzor Evropskega rokometnega prvenstva se zavedamo, da sponzorstvo podjetju prinaša ugled in spoštovanje ter vpliva na dvig zavesti o blagovni znamki na naših tržiščih.« Alex Zhu, predsednik Hisense International, je ob sklenitvi partnerstva povedal: »Navdušeni smo, da lahko sodelujemo s Paris Saint-Germain, enim najuspešnejših in najhitreje rastočih klubov na svetu. Vedno so si prizadevali za preboj na področju tehnologije in inovacij v vsem, kar počnejo, kar popolnoma sovpada s poslanstvom podjetja Hisense – stremeti k znanstvenim in tehnološkim inovacijam, ki osrečujejo na milijone družin. Verjamemo, da lahko s sklenjenim partnerstvom ustvarimo najboljšo možno gledalsko izkušnjo za vse navijače nogometnega kluba Paris Saint-Germain širom sveta.«
Še večja povezanost z oboževalci po svetu
S partnerstvom so zelo zadovoljni tudi pri Paris Saint-Germain. »Z veseljem pozdravljamo sodelovanje s takšnim podjetjem, kot je Hisense. Partnerstvo z vodilnim podjetjem na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov predstavlja odlično priložnost, da se še bolj povežemo z našimi navijači po vsem svetu, hkrati pa smo veseli, da bomo lahko podjetju Hisense pomagali dosegati njihove globalne cilje,« je sodelovanje komentiral glavni direktor za partnerstva v Paris Saint-Germain, Marc Armstrong.
Sébastien WASELS, generalni direktor za azijsko-pacifiško regijo v Paris Saint-Germain, je dodal: »Ponosni smo, da sodelujemo z vodilno svetovno blagovno znamko azijsko-pacifiške regije. To partnerstvo je za klub zelo pomembno, saj kaže tudi našo vse večjo zavezanost tej regiji. Veselimo se, da bomo Paris Saint-Germain približali vedno več ljudem po vsem svetu. Skupaj s podjetjem Hisense pa se bomo približali tudi našim oboževalcem na Kitajskem, saj je tam tudi sedež podjetja.”