Med gospodarstvenike je prišel tudi predsednik Uprave Dar dr. Tomaž Vidic, ki je potrdil, da aktivnosti za začetek izgradnje hitre ceste potekajo skladno z načrti. Projekt pripravlja 300 projektantov, na terenu, na kar 980 lokacijah, potekajo trenutno geološka sondiranja. Intenzivno pripravljajo tri odseke, kjer naj bi se gradnja začela še pred koncem letošnjega leta. Cesta naj bi bila zgrajena leta 2024 (bolj verjetno leta 2026), po njej bo mogoče voziti 100 kilometrov na uro od Šentruperta pa bo na Koroško mogoče priti v dvajsetih minutah.
Med gosti sta bila tudi v. d. generalnega direktorja Direktorata za energijo mag. Hinko Šolinc in sedanji finančni direktor (po vsej verjetnosti v prihodnje generalni direktor Holdinga Slovenske elektrarne) Stojan Nikolič. Med drugim smo izvedeli, da nič okoli uvoda premogov za kurjenje v Termoelektrarni Šoštanj še ni dorečenega. Po Nikoličevih besedah to ekonomsko tudi ni utemeljeno. Prav tako za zdaj ni nič jasnega, do kdaj naj bi obratoval Premogovnik Velenje, vsekakor pa bi bilo treba čim prej pripraviti Zakon o njegovem zapiranju in v njem to tudi opredeliti. Zapiranje nikakor ni možno postopoma, saj je tukaj tehnologija odkopavanja povsem drugačna, kot je bila recimo v Trbovljah. Ekolog Karel Lipič je odgovornim v energetiki predal pobudo, da proučijo možnost kurjenja odpadkov na tej lokaciji. Po Šolinčevih besedah pa bi bila lokacija Termoelektrrane Šoštanj v prihodnje, po prenehanju obratovanja bloka 6, primerna za plinsko elektrarno.