Kot so povedali, so uspešno realizirali plan prihodkov, ki so z 38 mio evrov za 8 % višji kot lani. Leto 2017 ni zgolj jubilejno, temveč štirideset let delovanja zaznamujejo tudi pomembne odločitve lastnikov o novem preobrazbenem koraku za naslednjih 40 let. Ta se že odraža v organizacijskem, tehničnem in kadrovskem načinu delovanja, v še večji osredotočenosti na globalne, korporativne kupce in vse bolj tudi na končne kupce z uspešno lastno blagovno znamko. Letos so z njo na osmih novih trgih.
Podjetje deluje na 56 trgih sveta, predvsem prek svojih multinacionalnih kupcev, in partnerjev, s področja elektronike, avtomobilske in pohištvene industrije. V Skazi sodijo med podjetja, ki vse hitreje v proizvodnjo vključujejo materiale, ki temeljijo na naravnih, obnovljivih ali recikliranih virih. V letu 2020 bo kar 50 % njihovih izdelkov naravi in človeku prijaznih.
Nov znak podjetja s prvim decembrom postaja zvezda. Sestavljata jo dva elementa, ki odražata subtilno žensko energijo in moško stabilnost. Dopolnjuje jo slogan, ki govori o dodani vrednosti znamke Skaza, »Presegamo pričakovanja« oz. vedno v angleškem jeziku Exceeding Expectations. Nikoli niso zadovoljni s tem, kar naj bi od njih pričakovali kupci in okolje. Vedno želijo preseči pričakovanja.