ZD Velenje z novim klicnim centrom

Zdravstveni dom Velenje
Naš čas

Več kot 20.000 klicev v dveh mesecih

Velenje, 28. julija – V Zdravstvenem domu Velenje so v maju vzpostavili klicni center, ki občanom omogoča hitrejši in lažji stik z ambulantami družinske medicine. Storitev deluje vsak delovnik med 7. in 20. uro, v soboto, nedeljo in ob praznikih pa je center zaprt. Po podatkih ZD Velenje je bil odziv uporabnikov izjemen. Že v prvem mesecu delovanja so sprejeli več kot 8.000 klicev, junija pa se je število povzpelo na več kot 12.000. Skupno je bilo v dveh mesecih obdelanih več kot 20.000 klicev.

»Klicni center predstavlja pomembno vez med prebivalci in našo ustanovo. Z njegovo pomočjo zagotavljamo ažurne informacije in pomoč pri usmerjanje pacientov,« je povedala vodja klicnega centra in pomočnica direktorja za ZN, Dea Hudarin Kovačič. Zaradi nižje obremenitve so junija prilagodili tudi delovni čas ob petkih popoldne. Po 15. uri je bilo število klicev opazno nižje, zato so skrajšali delovni čas.

Klicni center je po besedah vodstva odgovor na potrebe sodobnega zdravstvenega sistema, kjer je hitra in zanesljiva komunikacija ključna za uspešno oskrbo pacientov.