Smučarska sezona je v polnem zamahu

Slika je simbolična
Naš čas

Kope: Brez umetnega snega sezona ne bi bila mogoča – Letošnja je tudi plod preteklih investicij, med katerimi so bile ključne nove žičniške naprave

Na Kopah so s sezono zaenkrat zadovoljni ,pravi direktor podjetja Vabo Boštjan Paradiž. »Sezona na Kopah je letos zelo uspešna, a se zavedamo, da brez umetnega snega sploh ne bi bila mogoča. V zadnjih letih je tehnično zasneževanje postalo ključnega pomena za uspešno delovanje slovenskih smučišč. Do konca januarja smo na smučišču Kope zabeležili že 64.000 smučarjev, kar je največ v zadnjih desetih letih. Pred nami sta še skoraj dva meseca smučarske sezone, vse do 25. marca, in verjamemo, da bodo obiskovalci uživali v lepem vremenu, dobro urejenih progah ter kvalitetni kulinariki in smučarskih šolah. Seveda pa ne pozabimo tudi na zabavo, saj bomo poskrbeli, da bo sezona na Kopah do konca marca polna nepozabnih trenutkov za vse generacije.«

Družinam prijazno smučišče

Zdi se nam, da smučanje postaja drag šport, še posebej, če se na smučanje odpravlja cela družina. »Na Kopah se z akcijami, ki jih ponujamo, trudimo, da to ne bi bil razlog, da smučarji ne bi uživali na snegu. Imamo zelo ugodne cene in smo družinam prijazno smučišče, ki omogoča dostopnost smučanja tudi tistim, ki si ne morejo privoščiti dragega smučanja ob vikendih ali na drugih smučiščih, kjer so cene bistveno višje,« je prepričan Paradiž.

Letošnja sezona je tudi plod preteklih investicij, med katerimi so bile ključne nove žičniške naprave, kot so Pahernik, Kopnik in Velika Kopa. »Poleg tega smo prevetrili kulinariko, modernizirali objekt Pri Zajcu in se osredotočili na vse dejavnosti, da bi obiskovalcem omogočili najboljšo izkušnjo. Verjamem, da bomo z dobro kadrovsko zasedbo in s hitrim kakovostnim servisom tudi v prihodnjih mesecih zagotavljali vrhunsko smučarsko izkušnjo v zadovoljstvo naših gostov.«

Takoj po koncu zimske pričnejo s pripravami na poletno sezono

S koncem zimske sezone bodo smučišča morala začeti živeti tudi poletni turizem, saj bo zimska sezona premalo za dolgoročno preživetje in razvoj. »Drži. Takoj po koncu zimske sezone pričenjamo s pripravami na poletno, osredotočeni na razvoj poletnega turizma. Že aprila pa bomo začeli graditi wellness center na Kopah in bazene. Prav tako letos začnemo z energetskimi sanacijami Hotela Slovenj Gradec in Lukovega doma, ki jih bomo preuredili v hotel s štirimi zvezdicami. Verjamemo, da to pomeni nov korak v dvigu standarda koroškega turizma. Seveda pa ne pozabljamo na poletne aktivnosti – letos bomo med 12. in 22. julijem prvič organizirali Flat Out Days, bike festival, ki bo ena največjih tovrstnih prireditev v Evropi. Pričakujemo več tisoč udeležencev, med njimi tudi obiskovalce iz ZDA, Avstralije in Kanade,« pravi Boštjan Paradiž, prepričan, da bodo s tem pripomogli k prepoznavnosti regije, ne samo v Evropi, temveč tudi po svetu. »Poletje bo zagotovo pestro in polno dogodkov.«