Zaključek projekta E-Motion

Zaključek projekta Erasmus+
Naš čas

Podpora čustvenemu razvoju in vključevanju v šolskem okolju

Projekt E-Motion se te dni uspešno zaključuje. Projekt, v katerem so sodelovali partnerji iz štirih evropskih držav (Bolgarije, Španije, Romunije in Slovenije), se osredotoča na premagovanje stisk, soočanje s stresnimi situacijami učencev v osnovnih šolah. Njegov cilj je tako učencem pomagati pri razvoju čustvenih kompetenc, kot so odpornost, obvladovanje stresa, prevzemanje tveganj in premagovanje strahu.

E-Motion
pr

Pomen za otroke in učitelje

Otroci se danes soočajo z mnogimi izzivi, od šolskega stresa do socialnih pritiskov, ki so se po pandemiji še okrepili. E-Motion pomaga učiteljem ustvariti varno okolje, tako da učenci prek kreativnih aktivnosti izražajo in obvladujejo svoja čustva. Projekt spodbuja uporabo umetniških, glasbenih in jezikovnih aktivnosti za razvoj čustvene inteligence pri učencih, starih od 10 do 12 let. S tem učenci pridobijo veščine za boljšo socialno vključenost, boljšo komunikacijo s sošolci in večje zaupanje vase.
Z izvedbo projekta so učitelji dobili nova orodja in metode, s katerimi lahko v učilnico vnašajo čustveno izobrazbo na interaktiven način. Kompetence, ki so jih pridobili na usposabljanju v Bolgariji, pa jim bodo omogočile boljše razumevanje učencev, krepitev pozitivne učne klime in učinkovitejše soočanje s čustvenimi potrebami otrok.

Ključni rezultati projekta

Projekt E-Motion je razvil komplet 60 kreativnih aktivnosti, ki so prilagojene za uporabo v razredu. Ta komplet aktivnosti učiteljem omogoča, da na enostaven način vključijo čustveno vzgojo v svoj pouk in učence spodbujajo k razvoju samospoznavanja, obvladovanja stresa in odpornosti. Gradivo je dostopno vsem, učiteljem, mentorjem, šolam in organizacijam, ki se želijo osredotočiti na čustveno in socialno vključenost otrok.

Partnerji projekta

Med ključnimi partnerji so osnovne šole, izobraževalni centri in nevladne organizacije iz Bolgarije, Španije, Romunije in Slovenije, ki so s svojimi izkušnjami pripomogli k uspešni implementaciji projekta. Slovenska partnerja v projektu sta bila OŠ Mihe Pintarja Toleda in AZ Ljudska univerza Velenje.

EU projekt
pr

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA).
Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.

EU
pr