V ta namen bomo izvajali redne objave na FB in spletni strani ZD Velenje,« je sporočila v. d. direktorja zavoda ZD Velenje in vodja enote za laboratorijsko medicino Maja Škerjanec.
Enako vsebino s preprosto infografiko, ki nazorno usmerja uporabnike 112, kako ravnati ob klicu, bodo v ZD Velenje natisnili tudi v preprosti in razumljivi zloženki, ki jo bodo delili na vidnih mestih v vseh čakalnicah zdravstvenega doma, v pdf obliki pa jo bodo posredovali tudi večjim podjetjem v regiji in jih prosili za posredovanje zaposlenim preko internih komunikacijskih kanalov. Razmišljajo tudi o njenem deljenju na poletnih prireditvah v občini.
V poletnih mesecih je z visokimi temperaturami tudi več tveganja za srčno žilne težave, dehidracijo, zastrupitve in podobne zdravstvene zaplete, zato je v tem času tudi lahko več klicev na 112. To je tudi vodilo v odločitev, da je poletje tudi pravi čas za ozaveščanje o klicu na to številko.
»K ozaveščanju smo pozvali tudi zaposlene v ZD Velenje, ki lahko preko svojih profilov na družbenih omrežjih z obiskom Facebook strani ZD Velenje delijo ozaveščevalno vsebino – vsak klik, všeček, deljenje vsebine pripomore k širjenju in ozaveščanju,« še pojasnjuje Škerjančeva. Prepričana je, da lahko vsak obvešča tudi svoj krog družine, prijateljev, znancev in bolnikov, da bo informacija dosegla čim več ljudi, saj nikoli ne vemo, kdaj se lahko znajdemo v situaciji, ko tudi sami potrebujemo pomoč.
V ZD Velenje tudi obveščajo, da imajo zaradi letnih dopustov trenutno prilagojene urnike in nadomeščanja, zato uporabnike storitev pozivajo, da si pred prihodom prilagojene poletne razporede pogledajo lahko tudi na spletni strani: https://zd-velenje.si/informacije/obvestila/.