Z njim želijo zbrati čim več sredstev za aktivne počitnice in športno opremo za otroke iz najranljivejših družin. Akcija, ki se bo začela v četrtek, 1. junija, in bo trajala do 15. junija, bo navdušila ljubitelje pohodništva in pritegnila vse, ki želijo pomagati.
»Včasih lahko z majhnimi dejanji naredimo veliko, še več pa, če se povežemo in združimo moči. In takšna je naša pobuda Osvoji hrib s prijatelji. V družbi prijateljev, družine ali sami se povzpnite na hrib, svoj vzpon pa posvetite zbiranju sredstev za poletne počitnice in športno opremo za otroke, ki potrebujejo pomoč. Z vzponi spodbujamo donacije, ki jih namenjamo ZPM Ljubljana Moste-Polje. S humanitarno organizacijo že vrsto let sodelujemo z namenom, da pomoč doseže tiste, ki jo najbolj potrebujejo« je povedala Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi.
V izzivu lahko sodelujete tako, da se z družino ali v družbi sodelavcev in prijateljev povzpnete na hrib po vaši želji. Tam se fotografirajte in svojo fotografijo objavite na družbenih omrežjih. Ob tem zapišite, da ste svoj vzpon namenili zbiranju sredstev za otroke iz ZPM Ljubljana Moste-Polje. Skupni ključniki so #THSNinACTION #AktivnePočitniceZaSrečneOtroke #OsvojiSvojHribSPrijatelji. K sodelovanju in donaciji na družbenih omrežjih lahko povabite tudi svoje prijatelje in družino.
Kako lahko donirate?
- prek SMS-a na 1919 s pripisom THSN5 (donirate 5 evrov),
- z nakazilom na TRR Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje.
Uporabite naslednje podatke: ZPM Lj. Moste-Polje, Proletarska cesta 1, 1000 Ljubljana
IBAN: SI56 3300 0000 1303 865, BIC: HAABSI22
Namen: humanitarna pomoč za počitnice
Koda namena: CHAR; Sklic/referenca: SI00 720
THSN izziv so v Generaliju prvič pripravili pred dvema letoma, poleg tega pa njihovi zaposleni otrokom nudijo tudi učno pomoč, zbirajo šolske potrebščine ob začetku šolskega leta in jim decembra skušajo pričarati čaroben božič.
GENERALI zavarovalnica d. d. je v Sloveniji prisotna od leta 1997. Je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali, enega največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2022 znašal 81,5 milijard evrov. Z 82.000 zaposlenimi po vsem svetu in 69 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in čedalje pomembnejšo pozicijo v Aziji in Latinski Ameriki. Z inovativnimi in prilagojenimi rešitvami, najboljšo uporabniško izkušnjo in digitaliziranimi globalnimi distribucijskimi zmogljivostmi je Generali v osrčju svoje strategije zavezan h grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami. Z namenom ustvarjanja pravičnejše in odpornejše družbe ter vrednosti za vse deležnike, je trajnostni razvoj vključen v vse strateške odločitve.