Upad prodaje je posledica epidemije. A če bodo letos ponovili lansko prodajo, bodo z obiskom zadovoljni, je danes na novinarski konferenci povedal direktor žalskega ZKŠT Boštjan Štrajhar.
Zavod za kulturo, šport in turizem Žalec je v letošnji, šesti sezoni, ki se je začela minulo soboto, pripravil nekaj novosti. Letos se bo tako na fontani piv predstavilo 27 slovenskih craft pivovarjev, ki varijo piva s slovenskim hmeljem.
Fontana je tako po Štrajharjevi oceni stična točka slovenskih craft pivovarjev. V vseh letih od otvoritve se je na njej predstavilo že več kot 50 mikropivovaren, skupno pa je bilo prodanih več kot 213.000 vrčkov piva.
Za vse obiskovalce Žalca in Spodnje Savinjske doline pa so letos pripravili posebno turistično transverzalo z desetimi točkami. S štirimi zbranimi žigi, ki jih bodo izletniki pridobili na turistično-gostinskih lokacijah transverzale, bo možno na fontani piv dobiti brezplačen vrček piva.
Kot je dejal Štrajhar, želijo tako vzpodbuditi obiskovalce, da obiščejo Žalec in Spodnjo Savinjsko dolino, ki ima med drugim tudi več kot 150 kilometrov označenih kolesarskih poti.