Facebook je v sodelovanju s Svetovno zdravstveno organizacijo in njenimi evropskimi partnerji za preverjanje dejstev danes začel s kampanjo »Skupaj proti napačnim informacijam o Covidu-19«. Kampanja bo vidna uporabnikom v državah EU, Združenem kraljestvu, Islandiji in Turčiji ter uporabnikom na Bližnjem vzhodu in Afriki, na platformi pa bo na voljo več grafičnih prikazov z namigi o tem, kako prepoznati lažne novice:
- Preverite vir: Bodite kritični do vsebine, tudi če se vam zdi, da je znanstveno podprta.
- Preverite, kako se ob novici počutite: Napačne novice lahko vplivajo na vaša čustva, da bi všečkali objavo
- Preverite kontekst: Če niste prepričani, ali so informacije točne, jih preverite pri organih javnega zdravstva
Podjetje je objavilo tudi spletno stran v angleščini, francoščini, italijanščini, nemščini, španščini, poljščini in turščini, ki bo vključevala informacije o tem, kako Facebook na svojih platformah obravnava napačne informacije. Uporabniki bodo na spletni strani dobili boljši vpogled v Facebookovo strategijo odstranjevanja (»Remove«), zmanjševanja (»Reduce«) in osveščanja (»Inform«), prav tako pa si bodo lahko prebrali več o standardih skupnosti in o tem, kako se podjetje bori proti lažnim novicam ob svetovnih dogodkih, kot so Covid-19, volitve in podnebne spremembe.
Facebook bo še naprej sodeloval s strokovnjaki in ustvarjalci platform, da bi zagotovil ustrezno obravnavo napačnih informacij in dodatna sredstva za preverjanje verodostojnosti spletnih vsebin, ki bodo uporabnikom pomagala pri odločitvi, katere vsebine brati, komu zaupati in kaj deliti.
Več informacij o partnerstvu Facebook in WHO: https://www.facebook.com/formedia/blog/together-against-covid-19-misinformation-a-new-campaign-in-partnership-with-the-who