Naravne nesreče (poplave, potresi, žled, nevihte, suša …), rutinske napake (okvare na cevovodih, napake v delovanju črpalk ali opreme, izpadi električne energije …) in druge nepredvidljive nesreče (razlitje nevarnih snovi v prometnih nesrečah ipd.) lahko vplivajo na kakovost pitne vode. Če bi bile težave neobvladljive in bi pitje vode lahko predstavljalo tveganje za uporabnike, bi v podjetju takoj izvedli obveščanje uporabnikov s pomočjo sredstev javnega obveščanja, ki so navedena v načrtu obveščanja. Uporabniki bi bili obveščeni o potrebnih ukrepih, kot so prepoved pitja vode iz javnega vodovoda, prekuhavanje vode, možnostih nadomestne oskrbe, priporočilo pitja embalirane vode, prepoved pitja vode iz pipe za rizične skupine ipd. Javne ustanove, kot so vrtci, šole, zdravstvene ustanove, domovi za ostarele in živilski obrati, bi obvestili tudi osebno. Načrt obveščanja uporabnikov vključuje tudi ustaljene postopke obveščanja s pomočjo sredstev javnega obveščanja v primeru večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.
Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2021 je objavljen na povezavi: https://www.kp-velenje.si/index.php/dejavnosti/tehnologije-in-nadzor/pitna-voda
Komu oziroma kam sporočiti, če so težave s pitno vodo?
V primeru, da imate pomisleke glede kakovosti pitne vode ali težave zaradi nezadostne oskrbe, lahko to sporočite 24-urni dežurni službi Komunalnega podjetja Velenje na telefonski številki 03 898 94 20 (hladna pitna voda), 03 896 12 56 (ogreta pitna voda) ali pokličete na brezplačno številko 080 80 34.
Kje uporabniki dobijo informacije o kakovosti pitne vode?
Informacije o kakovosti pitne vode so objavljene na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si
Za morebitna vprašanja smo vam na razpolago tudi na elektronskih naslovih pitnavoda@kp-velenje.si ali kpv@kp-velenje.si
Vsi rezultati analiz pitne vode so dostopni na vpogled v Službi za tehnologije in nadzor, na Primorski cesti 8a, v Šoštanju.