Med največjimi pa sta, kot ugotavljajo, uspešno nadaljevanje gradnje druge cevi karavanškega predora in tretje razvojne osi. Oba projekta sta bila že lansko leto v ospredju njihovih prizadevanj in tako so po vseh zapletih lahko že lani začeli gradnjo druge cevi avtocestnega predora Karavanke (vrednost projekta: 95.224.049,11 EUR brez DDV), ter končno začeli tudi prve izkope pri izgradnje hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever – sklop D Gaberke (vrednost projekta: 8.473.632,33 EUR brez DDV).
V letu 2021 načrtujejo pri gradnji tretje razvojne osi dela na sklopu sklopu Jenina (vrednost projekta: 30.000.000,00 EUR brez DDV). Za sklopa Škale in Konovo pa je bilo decembra objavljeno javno naročilo po omejenem postopku – sposobnost, oddana pa je bila tudi vloga za pridobitev gradbenega dovoljenja za ta dva sklopa. Za preostale štiri sklope (tretjo os sever so razdelili na skupno osem sklopov) bodo v 2021 začeli omejene postopke javnega naročanja. Nadaljevali bodo priprave na gradnje na 1. in 2. odseku 3. razvojne osi sever, ki vključujejo izvedbe geoloških, geotehničnih in hidrogeoloških raziskav, izdelavo dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja in dokumentacije za izvedbo del, pridobivanje mnenj in gradbenih dovoljenj ter pridobivanje zemljišč za gradnjo.
V letošnjem letu bodo med drugim začeli tudi aktivnosti prostorskega načrtovanja in prostorskega umeščanja za povezovalno cesto Podgora–Letuš (sestavni del odseka Šentrupert–Velenje).