Tudi Dom za varstvo odraslih Velenje so na osnovi odredbe ministrstva za zdravje zaprli že 12. marca. Protokol ministrstva pa je uvedel še strožje ukrepe pri izmenjavi pošiljk med stanovalci in svojci.
Kako pripraviti paket in kdaj ga dostaviti?
Svojci lahko dvakrat tedensko prinesejo pošiljke stanovalcem oziroma prevzamejo pakete od njih. Sprejemajo jih v torek in petek med 12. in 13. ter med 16. in 17. uro. Vse, kar prinesejo, bodisi hrana bodisi drugi predmeti, mora biti originalno, tovarniško zapakirano. Domača peka, pokvarljiva hrana in podobno ne pride v poštev. Vse reči morajo biti vstavljene v dve vrečki, na obeh pa mora biti ime stanovalca, enota, v kateri je nastanjen, in datum dostave paketa. Naše osebje vse prejete pakete za 72 ur postavi v za to pripravljen prostor, šele nato jih predajo stanovalcem. Vedo namreč, da je prenos virusa možen tudi preko okužene embalaže.
Nekateri svojci še vedno ravnajo zelo neodgovorno, se zadržujejo pod okni in balkoni stanovalcev ter si izmenjujejo pošiljke, sporočila. Zato so okoli doma napeljali tudi zaščitni trak. Prosijo, da svojci dosledno spoštujejo omejitev gibanja na območju doma.
Zaposleni pomagajo vzpostavljati stike
Osebje doma se ne zavzema le za običajne naloge in povečano skrb za higieno, pač pa tudi za družabno življenje stanovalcev. Pomagajo ohranjati stike z video klici. Za to imamo štiri mobilne telefone, nabavili so tablični računalnik. Trudijo se, da vsak stanovalec opravi vsaj en video klic tedensko, je povedala direktorica Violeta Potočnik Krajnc, ki obenem sporoča telefonske številke, na katere lahko svojci pošljejo sporočilo z imenom in priimkom stanovalca in svojo telefonsko številko ter se dogovorijo za srečanje na daljavo, ki ga uslužbenci doma pomagajo izvesti naslednji dan. LIPA A: 031 745 825, LIPA B: 051 218 769, HRAST A: 051 218 767, HRAST B: 051 218 786