Zanje so pridobili milijon evrov nepovratnih sredstev. Kar nekaj kolesarskih površin so uredili v obliki kolesarskega pasu na cestišču. Na takšen način so kolesarske površine pridobili na Aškerčevi in Stanetovi cesti ter v Šaleku. Za ureditev pomožnega kolesarskega pasu je bilo potrebno spremeniti tudi prometni režim na cesti. Ceste nimajo več ločilne prekinjene črte, ki ločuje vozna pasova. To je posledica ureditve dveh pomožnih kolesarskih pasov širine 1,25 metra. Kljub takšni označitvi pa lahko vozniki motornih vozil pri izogibanju nasproti vozečim vozilom vseeno uporabijo površino namenjeno kolesarjem, saj jim to dopušča robna prekinjena črta, ki omejuje pomožni kolesarski pas. Zarisi še niso v celoti končani, saj je potrebno zarisati še piktograme kolesarjev na rdečo podlago.
Prednost imajo kolesarji
Naš čas
17. julij 2019
Mestna občina v Velenju s pomočjo evropskih in državnih sredstev pospešeno gradi kolesarske steze.