To so danes na novinarski konferenci predstavili v Nazarjah.
Z novo znamko bo turistična promocija desetih občin SAŠA regije boljša, meni direktorica Razvojne agencije SAŠA mag. Biljana Škarja. Od znamke si po pojasnilih direktorice obetajo bolj učinkovito trženje destinacije in sodelovanje turističnih deležnikov.
Grafična podoba nove znamke, ki ga je razvilo podjetje Nea Culpa, spominja na reko Savinjo, pa tudi na gore. Direktorica družbe Neja Petek pravi, da znamka tako tudi v turističnem smislu povezuje deset občin, ki so že sedaj povezane prometno in gospodarsko. Snovalci nove skupne turistične znamke vidijo ključno turistično prednost Savinjsko-šaleške regije v stiku alpske in termalne panonske Slovenije ter s tem srečanje visokih gora in gorskih vasic z dolinami in mesti v zelenem objemu narave.
V sklopu projekta so sodelujoči poleg znamke razvili turistične produkte in pakete, ki bodo na voljo obiskovalcem SAŠA regije.
Vrednost projekta Turizem Savinjsko-šaleške doline, v okviru katerega je oblikovanih 10 turističnih programov z enodnevnimi doživetji, znaša 114.000 evrov, Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja pa ga je sofinanciral v višini 97.000 evrov.
Savinjsko-šaleška regija je leta 2017 zabeležila 211.263 turističnih prenočitev, razpolaga pa s 3317 postelj, ki so bile 17,45-odstotno zasedene.