To so lokacija na območju Podgorja, priključek Gabrke in viadukt Škalsko jezero. Hkrati na terenu potekajo geomehanske raziskave, intenzivni so pogovori o odkupih zemljišč, ponekod je s količki že zarisan del trase.
Na Mestni občini Slovenj Gradec (MOSG) pričakujejo, da se bo z izgradnjo celotnega odseka hitre ceste Velenje-Slovenj Gradec povečala prometna obremenitev Celjske in Podgorske ceste, še posebej zato, ker se bo na priključku Podgorje na hitro cesto priključeval promet iz smeri Mežiške doline, vse dokler ne bo tretja razvojna os zgrajena tudi naprej od Slovenj Gradca proti Dravogradu in od tam v Mežiško dolino do Holmca. Zato si želijo, da bi se hkrati z gradnjo odseka tretje razvojne osi gradila tudi južna mestna obvoznica, ki se bo priključila na hitro cesto. Sredstva za projektiranje obvoznice so predvidena v dogovoru za razvoj Koroške regije, občina pa jo mora še umestiti v občinski prostorski načrt.
Opozorila Velenjčanov, da je treba istočasno s severnim delom tretje razvojne osi graditi tudi njeno nadaljevanje, sicer bo pritisk vozil na obsoječe mestne ceste v Velenju prevelik, so očitno več kot upravičena.